Nekromanti Trajbare - kan man räkna med er hjälp?

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
http://w1.522.telia.com/~u52221775/nationen/tribal.html

Det saknas utan tvekan svenska sidor för rollspelet Tribe 8, vilket är huvudanledningen att jag mekar med en. Bläddra gärna runt på det som är klart av sidan och se själva (länken ovan). Jag behöver allt från teckningar till material att fylla de olika delarna med, och eftersom det inte finns så många svenska trajbare ska ni alla känna er ansvariga för sidans vara/icke vara :gremwink:.

Och för er som inte är trajbare (än): Det ska släppas en modul för D20 Tribe 8. Nu blir ni väl glada. :gremsmile:

/Mogge, de svagas beskyddare
 
Joined
25 May 2001
Messages
1,039
Location
Åbo, Finland
Snyggt!

Nu vill jag än mer än tidigare få tag på Tribe 8. Tusan också. Snygg layout var det på sidan i varje fall. Blir säkert något att räkna med i framtiden när mer material hittar ut på sidan.

Och för er som inte är trajbare (än): Det ska släppas en modul för D20 Tribe 8. Nu blir ni väl glada.
...Tsss

/BD, som ska ha samma T8 som alla andra.
 
Joined
25 May 2001
Messages
1,039
Location
Åbo, Finland
Re: Snyggt!

"Unlike the other Tribe 8 books, this one is less about atmosphere/style and more practical"

...står det på sidan. Mitt intresse svalnade direkt.

/BD, som söker spel med stämning.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
Tribe8 d20

När? Hur? Var?

Hur är Tribe 8 reglerna jämfört med d20s heroiska system?
Har det klasser eller friare färdighetsköpande yrken?
berätta om ert favoritspel nu :gremlaugh:

chrull
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Lita på min hjälp!

Jag hjälper så gärna till! men min hjälp får dröja tills jag faktiskt har skaffat spelet (förmodligen efter jul då jag har pengar... Eller så kanske tomten kommer med det? Man får vänta och se... :gremwink: ).
Hur som helst hjälper jag väldigt gärna till då... Tyvärr kan jag inte rita så det får då ta hjälp av någon annan att göra... Men någonting borde jag ju klara av!

Du knakse får ge mig lite intstruktioner och så... helst via PM.

/Herr Balderk, längtar efter trajb eijt!
 

Jerry Sköld

Veteran
Joined
7 Nov 2001
Messages
70
Inte glad att DP9 säljer ut till d20-systemet, nej... men jag är väl kan hända en gnällig gammal stofil.

Hjälp, bidrag? Med glädje! Jag har redan börjat med några teckningar...
 

Harmonia

Veteran
Joined
15 Dec 2002
Messages
12
Location
Göteborg
Snyggt!

Tribe 8 verkar vara ett riktigt sjysst spel till på köpet. Vi får se om jag hittar någon att spela det med någon gång inom en snar framtid ^_^.

/Liz, har gott om pengar just nu
 
Top