Trad: Två SL

Blir jättesugen på att testa, tack för svar!

edit: kom på att jag nyligen lyssnade på podd om detta ämne, ska lyssna igen under dagens matllagning:

Märklighetstroget - Avsnitt 19: Dual wielding spelledare (GothCon 2026) | mglabs.se
Känner mig så sjukt gammal och gubbgrinig när jag försöker lyssna på poddar av det här slaget. Är det bara jag som verkligen måste tvinga mig själv att lyssna igenom alla minuter av oregisserat kåserande som jag känner slösar min tid?

Gillade det mesta av det faktiska samtalet, men hade aldrig lyssnat mer än 20-30 sekunder om det inte kom rekommenderat.

Känner mig så sjukt gammal och gubbgrinig när jag försöker lyssna på poddar av det här slaget. Är det bara jag som verkligen måste tvinga mig själv att lyssna igenom alla minuter av oregisserat kåserande som jag känner slösar min tid?

Gillade det mesta av det faktiska samtalet, men hade aldrig lyssnat mer än 20-30 sekunder om det inte kom rekommenderat.
Jag är lite dubbel kring det. De flesta poddar jag lyssnar på är nog mer "producerade", men om jag tycker om personerna i en mer friformig snackpodd så är det mitt sweet spot. Between Two Cairns är t.ex. en av mina favoritpoddar och de kan stundtal vara så pass flamsiga att det är rakt obstruerande för samtalet.

edit: eller menar du den dära "cold open"-grejen i början? Det tycker jag är trevligt!

Last edited:
Back