Tråden om tips på rollspelsreor och rabatter

Humble RPG & Fiction Bundle: The Delta Green RPG, VTT, & Fiction Collection (pay what you want and help charity)

Humble RPG Bundle: Heroic Hoard of 5E Power by Kobold Press (pay what you want and help charity)

Humble RPG Bundle: Megadungeon Megabundle for DCC & 5E by Goodman Games (pay what you want and help charity)

Humble Book Bundle: The World of Dragonlance by Wizards of the Coast (pay what you want and help charity)

Humble RPG Bundle: Classic Pathfinder Mega Bundle 2025 (pay what you want and help charity)

Last edited:
Humble RPG Bundle: Deadlands Reloaded Megabundle
Jag är besviken att Adios A-Mi-Go! inte ingår i paketet
apjpg-e1334722140611.jpg

Jag är besviken att Adios A-Mi-Go! inte ingår i paketet
Hehe.
Antagligen för att det inte är ett äventyr utan en novell. Den ingår i den senaste kompilering av noveller de gav ut.

Deadlands Reloaded är alltså den förra utgåvan av spelet, som använder en äldre version av Savage Worlds-motorn.
Men det är sannolikt busenkelt att konvertera, och mig veterligt har de flesta av dessa äventyr inte kommit ut i nyare versioner.

Antagligen för att det inte är ett äventyr utan en novell. Den ingår i den senaste kompilering av noveller de gav ut.
Det var en av böckerna i Dime Novels serien till det som nu är "Classic", det var både en novell och ett äventyr baserat på novellen. Eller novell baserat på äventyret beroende på hur man ser på det.

Det var en av böckerna i Dime Novels serien till det som nu är "Classic", det var både en novell och ett äventyr baserat på novellen. Eller novell baserat på äventyret beroende på hur man ser på det.
Aha, ja de var till Deadlands Classic, så en ännu äldre upplaga.

"Teach an old Dungeon Master new tricks with our most epic DM bundle yet! Surprise your companions and foes with new techniques, traps, and tactics from hot books and guides. Create your own original campaigns, get inspired by How to Write Adventure Modules That Don't Suck, and gain access to a limited-quantity supply of Grimtooth's Trapsylvania hardback books! Get everything you need to embark on an epic journey together, and help support The Trevor Project with your purchase!"

Back