Nekromanti Tråd som finns men utan text?

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Spelrapporten för Shibetsu Explosion, som jag tänkte markera som en bevakad tråd av rent egoistiska skäl, finns. Den syns där. Se bara! Men den innehåller ingen text alls. Ingen. Bara en stor jäkla tråd utan några som helst bokstäver i inläggen. Bugg?

Edit: Okej, riktigt wack, när jag letar upp den i spelrapportsforumet finns den men utan text, men när jag länkar till den (som ovan) så syns texten. Peculiar...


Storuggla,eller är det en feature?
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Det ser bra ut för mig, oavsett hur jag går till den.

Däremot så laddades sidan in först, utan text i inläggen. Men när sidan laddat klart eller nåt så syntes allt.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Nepp, funkar inte för mig.

Så ser det ut efter att den slutat ladda. Den indikerar inga fel heller. Suspekt. Vad står det i tråden som någon försöker dölja för mig? Är det snusk?


Storuggla, it's not a big deal
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Klart det är snusk, vad tror du? Det handlar om en inbyggd AI som känner av om du redan tittat på för mycket snusk på sistone och sen automatiskt censurerar. Sluta på titta på annan snusk helt enkelt så löser det sig nog!

Tack för screenshoten. Får kolla närmare på det. Kan vara att det buggar ur vid för stora trådar eller nåt.
 

DeepThoughts

Veteran
Joined
8 Apr 2004
Messages
49
Location
Norra delen av Sverige (Piteå)
Jag upplever samma problem som Storugglan, vissa trådar visar inte själva inläggens text. Har testat att rensa mina cookies men även när småkakorna är nya så vägrar den visa hemligheterna.

Tyvärr tror jag att det är något annat fel än att den ballar ut vid stora trådar för två trådar som jag konstant upplever det här fenomenet på är Nya funktioner och Forumet uppgraderat!. Så vitt jag kan se är det inga direkta jättetrådar...

System: Ubuntu 8.04
Browser: Firefox 3beta5

Hojta om det är nått du vill veta för att underlätta insektsjakten. Lycka till!
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Jag kan meddela att det sker i flera olika trådar, men om man meckar så att man har platt visning så uppdagas inläggen igen! Suspekt. Jag som föredrog trådad, vi får väl se om detta har inverkan.


Storuggla, nyligen kampanjinköpare
 
Top