Nekromanti Tråd/Plattvisning

Blippe

Warrior
Joined
7 Jan 2001
Messages
393
Location
"Rojala" hufvudsta'n
Varför går det inte att se ordningen vid platt visning likadan som vid trådvisning.

Det skulle vara bra om man såg det hela som en tråd på sidan så att man såg vad som svarar på vad, det blir lätt rörigt vid plattvisning i långa diskutioner med många NT.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Hela meningen med att ha platt visning är ju att man inte ska se någon ordning och bli helt förvirrad.

Eller så verkar det för mig iaf, för jag kan inte förstå folk som läser på det sättet.

Varför inte läsa med trådad version om det är det du vill se ändå? Det skulle för det första inte få plats med en trådlista bredvid inläggen och dessutom skulle det öka laddningstiderna ännu mer. Det är nog inte heller något simpelt hack så jag kommer definitivt inte göra det, speciellt som jag har svårt att se att det skulle användas av så många.
 

Blippe

Warrior
Joined
7 Jan 2001
Messages
393
Location
"Rojala" hufvudsta'n
Varför inte läsa med trådad version om det är det du vill se ändå?

Just för att jag vill läsa alla inlägg på en gång.

Det skulle för det första inte få plats med en trådlista bredvid inläggen och dessutom skulle det öka laddningstiderna ännu mer

Så om man bara behöver ladda ner strukturen EN gång istället för tjugo per tråd, så blir laddningstiderna kortare?

Själva texten är ju bara hälften av vad som laddas ner, eller?

...jag har svårt att se att det skulle användas av så många.

okej.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"Själva texten är ju bara hälften av vad som laddas ner, eller?"

Den andra hälften är grafik som ligger i cachen, så jag vet inte vad man skulle tjäna på det.
 
Top