Nekromanti Träfftmall utan bakgrund?

PalMer

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
280
Location
Halland
Hej!

Varför finns det inte utgivet någon träffmall som inte har någon "bakgrundsfigur"? Nu finns bara en träffmall med en skytt bakom, som sedan får läggas ovanpå de andra mallarna. Kan inte Åskfågeln lägga upp en "blank" träffmall någonstans?

/PalMer
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Hej!
Jag kanske missförstått frågan nu, men du får med en träffmall bestående av endast siktet utskrivet på genomskinligt plastark. Ingår ett med alla de äventyr som hittills givits ut till Western IV och med största sannolikhet lär det medfölja ett med rollspelet när det givs ut!
Eller syftar du på något annat?
 

PalMer

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
280
Location
Halland
Nej, det var just en sådan träffmall jag var ute efter. Det finns ett antal träffmallar bak i Western IV Beta PDF'en, men där saknas den "blanka" som inte redan ligger över en helfigur, en häst etc. Men då får jag väl en när boken kommer, just nu skriver jag ut de som finns på OH-film
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Vi har förstås tänkt att den kommer med de tryckta böckerna som bilaga, men kan absolut förstå poängen för er som sitter med regelbetor att ha tillgång till den nya träffmallen (siktet) på pdf, så att ni kan skriva ut på transpararant film innan speltest. Just därför har vi lagt upp en pdf nu, du hittar Träffmallen här.

Don't be a stranger,

Tove & Anders
 
Top