Nekromanti Tokons Tokar söker intervjuoffer!

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Hallu! Låter inte uppläggandet av en Stor och Avslöjande intervju av kända eonanister som en skön idé till fluff på Tokons Tokar? Jo, jag tycker väl det!

Intervjun har samma frågor för alla och är uppbyggd först kring 30 stycken... ja, frågor, sedan kring 30 stycken olika val, där två fenomen i Eon ställs mot varandra, varefter man tvingas välja... Huva, ja.

Några tilltänkta intervjuoffer är Marco Behrmann, Petter Nallo, Kim Vässmar, Ymir, Pendragon och, and know we're talkin', Marukusu. Lycan, Bobby Magikern och Ljusetsriddare (måtte jag inte ha glömt nån nu; typ Eleas) är också heta kandidater, men, skulle du hemskt gärna vilja ställa upp så är det givetvis möjligt! Berätta lite kort hur roligt det skulle vara så ska vi se vad vi kan hitta på åt saken.

Och ni som redan är nämnda i inlägget, jag antar att ni ställer upp frivilligt? :gremgrin: Skulle någon som huvudsakligen är icke-eonanist kika förbi här, så kan denna också anmäla sitt intresse. En del av frågorna kräver dock vissa förkunskaper, men fantasifulla forumslegender kan nog hitta på svar...

Med förhoppning om intresse!
-Hjalle, och ja, jag (min Jycke, mao) kanske slänger upp en intervju med en tok när jag ändå är igång.
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Oj, jag fick ett omnämnande! Då vill jag definitivt skriva en intervju.

- L
 

Boboliwsy

Warrior
Joined
6 Nov 2000
Messages
308
Location
Gävle
Jag är ju inte direkt nån känd forumist, men väl en rätt så seriös eonspelare/spelledare. Skulle vara kul att se vad det är för frågor ni har kokat ihop, och kanske till och med svara på dem :gremtongue:

//Boboliwsy
 

Marukusu

Hero
Joined
18 Mar 2004
Messages
1,681
Location
Umeå
Да!

Jag skulle se det som en ära att deltaga i en intervju för Tokons Tokars räkning.

Count me in.

- Danne, solidariteten personifierad.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Om du känner at du inte får tillräckligt med folk till din intervju, så är jag synnerligen frivillig att försöka svara på dina frågor.
Lycka till med dina intervjuer iaf !
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Jag blev så nyfiken av vad ni har för frågor att jag nästan måste vara med bara för att se vad de är.
Dessutom kan jag tänka mig sia om vad Marco skulle ha svarat på frågor om sex och misslor. Jag har redan förberett kaffesumpen. :gremlaugh:

Om Arvid är kvar på forumet bör ni skicka ett PM till honom och Walium också måhända.

/Joel
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Jag skulle kunna vara med om det behövs folk...
Men jag är väl inte direkt en känd eon-snubbe kanske... Men det hade vart kul att se vad det blev av det... :gremlaugh:
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Trots att jag på sistonde spelat mindre och mindre Eon så skule det inte vara helt fel att vara med i intervjun, om ni vill ha mig. Trots allt så är jag en av de forumiter som har mest Eonaktiga namn.


/Marcus är tung i huvudet och letar andledningar.
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Jag är på såklart.
Skall försöka vara seriös och beskedlig. Eller - tja... något åt det håller.
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Följande skall, eller håller på att bli, intervjuade:
Marukusu & Pendragon (Hej & Hå)
Lycan & Ymir (Angst & Co)
Marco Behrmann & Petter Nallo (Sex & Misslor & Mer)
Walium (Tapirer & Must)

-Hjalle, som antagligen fångar upp ett par mer - nån i filosofica-gänget?...
 

Eleas

Hero
Joined
31 May 2000
Messages
855
Location
Malmö
Oj. Ja, jag ställer upp, i såväl frivilligt som lätt koffeinberikat skick. Så sätt igång bara.

--Björn, förkyld
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Åke Wombat, Marcus Linder, Eleas och Kim Vässmar är på tur. Pendragon har nu skickat in sina svar - trevligt! :gremgrin:
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Låter ju mycket troligt att du kommer vara just de sakerna, eller hur? ;D
 
Top