Nekromanti Tokon söker... Tokar!

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
<center>Missa inte årets erbjudande - bli en tok</center>

Du har väl inte missat det? Tokons tokar söker dig som bor i Stockholmsområdet och kan engagera dig till att ägna ungefär varannan helg till att spela rollspel - närmare bestämt Eon. och om det visar sig att du passar vår grupp bra, en riktigt tät Thalamurkampanj, en långkörare med Hjalle som spelledare. Vi söker dig som uppfyller följande krav:
<ul type="square">
[*]Mognad inom rollspelande. Du räds inte att spela ut, och ser främst till karaktären i sig och inte till hur höga nummer som står på papperslappen du kommer att ha printat ned den på. Att du kan engagera dig både i din rollperson och i kampanjen är viktigt, och viss erfarenhet (ett år/halvår räcker dock lika bra som något) kan vara bra.
[*]Du bör också vara någorlunda insatt i Eon, inte bara reglerna utan gärna också lite om världen och de fenomen som finns i den. Någon expert behöver du dock inte vara, det räcker med amatörmässiga baskunskaper.
[*] Jocke kan säga snuskiga saker ibland. Litet plus i kanten om du har förbarmande med den stackars förtappade själen. :gremsmirk:
[/list]

Har du vad som krävs? Adda mig på MSN, hjalle@hotbrev.com, eller skicka ett Pm. Så ska vi nog kunna ordna så att du har den äran!

(Öh, jo, förresten. Moderatorer, ha förståelse till varför jag skickar tråden här - jag tror helt enkelt på bättre gensvar. Så byt helst inte)

-Hjalle, ut på jakt.
 

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Re: E-post adress.[Viktigt]

Hjalle kommer att påbörja en lite flytt den 17 Mars, vilket bidrar till att han inte kommer ha tillgång till Internet förutom kanske femton minuter på biblioteket lite då och då. Därför så ber jag er istället att skicka mail eller PM till mig då jag kontinuerligt tittar i min inkorg.

Ni kan nå mig på denna e-post adress: joakim.sergler@telia.com

- Jocke informerar.
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Mer blubb [Viktigt]

Jag tar hemskt gärna emot Pm de närmsta fem dagarna, och rekommenderar också att ni skickar till mig då jag har störst koll på kampanjen och vår spelstil. Men sen kanske Jocke får ta över internetkontakten lite.

-Hjalle, hoppas folk nappar! *kasta ut kastlinan*
 
Top