Nekromanti TMNT - Runda 5

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Basenanji said:
Och det är så jävla roligt att du och jag, som var värsta töntarna förra spelet, ville ha revansch och så blir bara du bybo!

:gremlaugh:

Bra jobbat KK!
Men på allvar.

Tjavva är väl ändå inte din ulvkompis? Det är ju inte rimligt alls.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Konrad Konvalj said:
Varför siar Tjavva inte nån annan än en miller?
Varför har inte Brynolf använt sin förmåga på nått vis överhuvud taget?

Varför grönar Tjavva först Brynolf? När han är så brun i R1.

Anthvidos offrades ju av ulvarna inget annat.
Jag gjorde bort mig. Jag fick panik. NU ska vi ta ut Basse och sen ska jag skriva ett långt inlägg i början på nästa runda, om jag lever då. Om varför jag tycker vi ska ta ut nästa person på min hitlist.
För fan KK, jag försöker skydda dig!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Recca said:
Konrad Konvalj said:
Recca said:
Basenanji said:
Hjälp mig Recca.

Säg de tre som DU tycker att jag ska rösta på!

:gremlaugh:
Omfg.
Du har tre röster din jävel! Men du måste inte sprida ut rösterna? Eller? Röstade du på Vimes innan ni nattmördade honom för att ytterligare förvirra?

Jag vet ju att jag röstade på Larsson. Sen är det två röster på dig, och du är ju inte en av de som röstade på dig liksom.

Det här förklarar röstordningen i första rundan, Nässe hade 17 och så låg det 1 vardera på två till.
Varför röstade du på Larsson?
För att kolla om han hade aktiv förmåga.
Och hade han det?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,600
Ja KK VARFÖR tror du att hon röstade på Larsson? Varför?

Tjavva och Recca, synd att ni inte bor i Stockholm, för det här spelet måste fan firas ORDENTLIGT!

Speciellt du Tjavva ska ta åt dig äran!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Okay.

Recca röstar på Larsson och Tjavva siar Larsson av alla. Det är ju dåligt spel? Lixom, har vi råd med sånt när det finns ulvar som spammar sönder trådar och sprider osämja i byn.

Vi behöver ha mig kvar i spel. Varför inte kolla mig! Jag är SR och vägrar tillåta en DTF ulv eller inte vinna över byn på nått vis.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Basenanji said:
Ja KK VARFÖR tror du att hon röstade på Larsson? Varför?

Tjavva och Recca, synd att ni inte bor i Stockholm, för det här spelet måste fan firas ORDENTLIGT!

Speciellt du Tjavva ska ta åt dig äran!
Det är ju det jag säger! Basse är ulv och spammar sönder tråden. Vem mer då? Lukaz? Jag tycker vi tar Lukaz nästa gång!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Tjavva said:
Basenanji said:
Ja KK VARFÖR tror du att hon röstade på Larsson? Varför?

Tjavva och Recca, synd att ni inte bor i Stockholm, för det här spelet måste fan firas ORDENTLIGT!

Speciellt du Tjavva ska ta åt dig äran!
Det är ju det jag säger! Basse är ulv och spammar sönder tråden. Vem mer då? Lukaz? Jag tycker vi tar Lukaz nästa gång!
Lu-kaazh väktarskap har jag ifrågasatt. Har inte fått nått grepp där what so evers. Han är då aldrig i faggorna när han behövs och hans väktarskills är inte i närheten av super BDG.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Konrad Konvalj said:
Okay.

Recca röstar på Larsson och Tjavva siar Larsson av alla. Det är ju dåligt spel? Lixom, har vi råd med sånt när det finns ulvar som spammar sönder trådar och sprider osämja i byn.

Vi behöver ha mig kvar i spel. Varför inte kolla mig! Jag är SR och vägrar tillåta en DTF ulv eller inte vinna över byn på nått vis.
Ja, jag erkänner, det var dåligt omdöme men jag ville leta ulvar med min förmåga! Nåt ska den fan va bra till liksom. >.<'

Å andra sidan spelar det ju ingen roll om du kollar på rösterna som låg på xyas. Min enda röst hade ju inte gjort nån skillnad.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Tjavva said:
Basenanji said:
Ja KK VARFÖR tror du att hon röstade på Larsson? Varför?

Tjavva och Recca, synd att ni inte bor i Stockholm, för det här spelet måste fan firas ORDENTLIGT!

Speciellt du Tjavva ska ta åt dig äran!
Det är ju det jag säger! Basse är ulv och spammar sönder tråden. Vem mer då? Lukaz? Jag tycker vi tar Lukaz nästa gång!
En plan måste ju upp nu innan Basse spammar sönder tråden.

Jag kommer rösta på Tjavva som ordförande trots allt.

Hängning av Basse.

Och Brynolf: Du måste berätta om din förmåga och det nu innan Basse spammar sönder tråden!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,600
Brynolf ska rosta sig en macka.

KK, ensam är kanske inte så stark ändå?

:gremlaugh:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Recca said:
Konrad Konvalj said:
Okay.

Recca röstar på Larsson och Tjavva siar Larsson av alla. Det är ju dåligt spel? Lixom, har vi råd med sånt när det finns ulvar som spammar sönder trådar och sprider osämja i byn.

Vi behöver ha mig kvar i spel. Varför inte kolla mig! Jag är SR och vägrar tillåta en DTF ulv eller inte vinna över byn på nått vis.
Ja, jag erkänner, det var dåligt omdöme men jag ville leta ulvar med min förmåga! Nåt ska den fan va bra till liksom. >.<'

Å andra sidan spelar det ju ingen roll om du kollar på rösterna som låg på xyas. Min enda röst hade ju inte gjort nån skillnad.

Men alla rösterna LÅÅÅG inte på Xyas! Hade du röstat på Basse hade han åkt ut!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: BRYNOLF!!!

Vi måste få fram det innan det är över.

Lu-kaazh måste komma fram ur sin lilla vrå illa kvickt han med!

Vart röstar alla? Inget trams nu.

Fram med korten.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Re: BRYNOLF!!!

Herre gud? Vad är det som händer nu? En till Spamattack?

Hur ligger rösterna?
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Tjavva said:
Recca said:
Konrad Konvalj said:
Okay.

Recca röstar på Larsson och Tjavva siar Larsson av alla. Det är ju dåligt spel? Lixom, har vi råd med sånt när det finns ulvar som spammar sönder trådar och sprider osämja i byn.

Vi behöver ha mig kvar i spel. Varför inte kolla mig! Jag är SR och vägrar tillåta en DTF ulv eller inte vinna över byn på nått vis.
Ja, jag erkänner, det var dåligt omdöme men jag ville leta ulvar med min förmåga! Nåt ska den fan va bra till liksom. >.<'

Å andra sidan spelar det ju ingen roll om du kollar på rösterna som låg på xyas. Min enda röst hade ju inte gjort nån skillnad.

Men alla rösterna LÅÅÅG inte på Xyas! Hade du röstat på Basse hade han åkt ut!
Ja, det var feltänk av mig. Typ. Och nej. 2 röster hamnade ju på Basse och 4 på xyas. Så min röst hade gett Basse +1 bara.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Tjavva said:
Recca said:
Basenanji said:
Vi Är Överallt Recca, ser du inte hur fotsoldaterna har precis samma utstyrsel?
Fan va coolt. Jag tror aldrig det har hänt i varulvslirshistoria att en ulv kunnat sitta så här och skryta.
Tjavva siade Larsson:

Larsson är hjäte!
Självklart sias jag hjälte. Jag är ju miller.
 
Top