Varulv Tjuvar & Lönnmördare – R2

Jag satte sidd djupare i skiten med mitt rösthopp

Helt klart.

Det jag var inne på i slutet av r1 var att du hade gjort det ännu tydligare om du också la röst på honom.

Nu lämnade du en liten större lycka än nödvändigt för ulvarna att rädda Sidd.

Vilket de inte gjorde så det talar ju för att det inte låg ulvar på siddrevet. Könns som att de nöstan måste rädda sina powerroller i detta upplägget va?

Vilka hade kunnat rädda Sidd och lät bli?

Känns som att det blir mycket matnyttigt att analysera nu…
Jag lade häger-röst så det blev 6-6 med utslagsröst på häger. Sen flyttade jag den. Hade jag velat rädda Sidd hade jag förstås inte gjort så.

Stradh hoppade också av Häger-drevet vilket var illa för sidd. Grönt.

Sen har vi hela gänget som faktiskt röstade PÅ sidd:
Sysp
Vimes
Basse
Isac
BB
Häger

Vad vet väl jag, men nog lär det finnas ett och annat bov i de som inte nämnts i denna post.

Men hallå: finns det någon som har en rimlig invändning mot varför en väktare som väktat sig själv borde outa? Jag tycker det vore super.

Vidare: vad tycker ni om att en väktare som väktat någon annan borde outa? Jag tycker att det också vore ballt.

Jaha, att jag röstade på Häger. Men den rösten borde jag ju låtit bli att flytta om jag försökte rädda Sidd, eller hur?

Men hallå: finns det någon som har en rimlig invändning mot varför en väktare som väktat sig själv borde outa? Jag tycker det vore super.

Vidare: vad tycker ni om att en väktare som väktat någon annan borde outa? Jag tycker att det också vore ballt.
Jag är för....MEN vänta tills vi har svar om folk blev av med guld? Så vi får bättre koll på om det är 1 guldneller 0/3 guld ulvarna har nu?

En tanke är ju också vilka som hade möjlighet att gröna sig genom att fälla Sidd och offra honom för laget. Det är ju en möjlighet för ulvarna att gömma sig.

Vidare ser jag väl ingen fara i att väktaren outar om hen väkta sig själv. Ger mer information till byn. Sen får vi se om det leder till att vi står med två spelare som hävdar att de är väktare. Huruvida väktaren ska outa den andre, om den väktade denne låter jag vara osagt. Ser hur du tänker där Hägern, och är försiktigt optimistisk till din tanke.

Visst men vi kanske ska låta smakerna sätta sig lite i R2? Så ulf får klampa lite i klaveret först…

Jag är för....MEN vänta tills vi har svar om folk blev av med guld? Så vi får bättre koll på om det är 1 guldneller 0/3 guld ulvarna har nu?
Fick vi någonsin konsensus här? Vet att tanken diskuterats friskt i runda 1, men fattade aldrig vad folk landa i för tanke.

Back