fjodorsenuba
Krigarpoet
Jag är också lite misstänksam mot att berätta vad vi gjort i R1 då mulvarna kanske kan dra slutsatser om vilka tjyvar som planerar vad.
Det ville vi också men min son valde att istället ha ett innebandy-kalas. Ganska kul upplägg även om matchen slutade efter 1 inut och 30 sekunder, då hade vi två stycken som blivit sparkade på smalbenet så dom inte kunde gå och en som sopat klubban i huvet på en annan så han såg stjärnor. Dom är 7 år... Inge bra idé.Jag hoppas att ni hade ett bra barnkalas aMartin3 och grattis i efterskott från mig - men om dina barnkalas tar så här mycket energi kanske du ska fundera på att åtminstone någon gång ta in på Andys lekland el likn?
![]()
Jag har beröringskräck för poliser...Det ville vi också men min son valde att istället ha ett innebandy-kalas. Ganska kul upplägg även om matchen slutade efter 1 inut och 30 sekunder, då hade vi två stycken som blivit sparkade på smalbenet så dom inte kunde gå och en som sopat klubban i huvet på en annan så han såg stjärnor. Dom är 7 år... Inge bra idé.
Sen ska jag inte skylla mer på barnkalaset men det här försvann helt ur mitt huvud och jag glömde bort det.
Jag skyller på @fjodorsenuba istället som borde pokeat mig igår så jag kom ihåg att gå med i diskussionerna...
Glömde bort?Det ville vi också men min son valde att istället ha ett innebandy-kalas. Ganska kul upplägg även om matchen slutade efter 1 inut och 30 sekunder, då hade vi två stycken som blivit sparkade på smalbenet så dom inte kunde gå och en som sopat klubban i huvet på en annan så han såg stjärnor. Dom är 7 år... Inge bra idé.
Sen ska jag inte skylla mer på barnkalaset men det här försvann helt ur mitt huvud och jag glömde bort det.
Jag skyller på @fjodorsenuba istället som borde pokeat mig igår så jag kom ihåg att gå med i diskussionerna...
Ni tå har väl varit två lågflygande ulvar för nån gång sedan va om jag inte minns fel.Wow, väldigt snabbt svarat. Bekräftar mina misstankar...![]()
Glömde bort?
Hmm
Är lite uppförsbacke nu @Martin3 för mig så står sånna här lågflygare väldigt lågt i kurs så in i matchen då!
Dags att jobba tillbaka för att förtjäna förtroendet.
Ge oss lite analyser på oss andra.
Kom med nån plan bra/dåligt bara det är nåt att gräva i.
Det finn nämligen 2 mulvadar här i gänget.
Kan du dela med dig av varför eller hur bylingen kan räkna ut r2?
4 mullisar?Segt deltagande! Håller alla på att spana på Skatteverket?
Jag håller det för troligt att vi har minst 4 mullvadar