Nekromanti Titta vad jag har hittat!

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Utmärkt!

All heder till dig för att du lyckades gräva fram en så användbar sida.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
COOLT !!

jamen va´bra !!
Skoja att det kommer att använda det !!
jag bara säger, SVAG 2:a i bild.. :gremwink:
 

Erufailon

Swordsman
Joined
20 Jul 2001
Messages
497
Location
Göteborg
bravo!

va bra! jippi... nu blev jag plötsligt väldigt glad :gremsmile: , därför så betygsätter jag dig oxå.....
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
länktips

All heder till dig för att du lyckades gräva fram en så användbar sida.

Den där sidan hade jag sett för "länge sedan" :gremsmile:
men inte fått idén att posta den här.

Om man gillar att snubbla över vettiga/roliga/konstiga länkar lite till och från så ska man absolut besöka http://www.ollo.net minst en gång per dag! (Det var iaf där jag hittade länken)
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Nu har alla redan skrivit det här, men du förtjänar lite extra uppskattning för att du först och främst hittade det där och sedan delade med dig av det. Bra gjort!
Jag kommer ha mycket nytta av den i alla fall i NeoTech och AFMBE (nångång i favoritrollspelet Eon också, kanske, men det känns som att den inte riktigt är fantasy-lämpad).
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Re: bättre upp

Det är bra när man spelar moderna kampanjer, neotech o liknande. Dessutom är ansiktena ganska stela, alltid ur samma vinkel o helt neutrala drag. Jag har försökt göra snygga kvinnor... tyvärr blir det inte alltid som man vill... men det var stämningsfullt att plocka fram bild efter bild och berätta om personerna. Det gjorde jag ofta under min senaste neotechkampanj.
Det går asbra att göra exempelvis gamla människor. Man kan ge folk ärr, blåtiror, ringa under ögonen osv.
 
Top