Nekromanti Titlarna

Mederian

Warrior
Joined
1 Aug 2000
Messages
208
Location
Uppsala, Sverige
Vore kul att se en rangordning av titlarna och hur många inlägg som krävs för varje titel.

/Mederian
- som trivs ganska bra med sin soldattitel
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Jag är soldat jag med 271 inlägg (det här är nr 272). Trivs inte alls med att vara soldat...är pacifist! Förutom i rollspel där jag kan få för mig att spela de mest morbida roller.../images/icons/smile.gif

Diskussionerna om titlar har varit uppe innan, då var det en stackars grisodlare som ville bli av med sin titel...tror han fick nåt svar i stil med att det skulle förstöra stämningen och överraskningsmomentet om man talade om vid vilka antal inlägg som titlarna byts.


//[color:red]Feuflux
"Kärleken är som ozonlagret, man saknar den inte förrän den är borta"</font color=red>
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Jag är soldat jag med 271 inlägg (det här är nr 272).

Äsch, nu skrev jag fel. Jag är inte soldat utan krigare, men ni förstår poängen...


//[color:red]Feuflux
"Kärleken är som ozonlagret, man saknar den inte förrän den är borta"</font color=red>
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,558
Location
Helsingborg
Kan säga att...

jag levlade vid 700 från Riddare till Paladin. Själv tycker jag titeln inte är så viktig. Den visar ju bara hur många inlägg man skrivit. Grisodlare kommer man ifrån vid 25 inlägg.

/[color:green]Han</font color=green> som hellre skulle haft titeln "erfaren äventyrare"
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Vore kul att se en rangordning av titlarna och hur många inlägg som krävs för varje titel.

De nu avslöjade titlarna går ju att se med hjälp av lite efterforskning (hur får ni komma på själva). Vi har dock valt att (precis som någon säger) inte avslöja de ännu dolda nivåerna, då detta får bli en överraskning.

För övrigt är det här en tråd för www.rollspel.nu-forumet så jag flyttar den dit.

/Azagthoth
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Det är inte...

Vem är det som har skrivit mest inlägg av alla på hela forumet?

"Talk is cheap because supply exceeds demand"
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Alla dessa inlägg

Mest inlägg? Jag skulle tippa på "Krille", han kan ju allt./images/icons/tongue.gif

Är det föresten inte så att det är "Riddaren" som är närmast att levla upp till en än så länge "okänd titel"?
Ska bli spännande att se./images/icons/wink.gif

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Njaaa, det räcker väll me att kolla på inloggningssidan. Så får du se de mesta vad det gäller titlar & hur många inlägg man har gjort.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
Det här är skumt..

Jag är Riddare och har skrivit 920+ inlägg..
det är nog för att jag kan välja själv eller nått.. men jag trodde mitt val om att inte vöja innebar att jag fortsatte ticka uppåt..

nåja.. om nån har ett tips om vad jag ska ha för titel så skicka ett privat mess.. (inga inlägg här på det ämnet tack...)

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 

Scanmaster_K

Veteran
Joined
26 Nov 2000
Messages
88
Location
Visby, Sverige
Det är ju inte pågrund av titlarna man glider runt i forumet, det är bara en liten rolig grej så det spelar väll ingen roll?

För varje person som tillber mig ökar min styrka.
 
Top