Nekromanti Titel?

Rev

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
326
Location
Göteborg
Vad har titeln för funktion? Är alla Grisodlare från början? ;-)
Har ens titel någonting med ens sysselsättning att göra (den man fyller i på profilen)?

/Rev, som tydligen odlar grisar
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Ja, alla är grisodlare från början. Det har dock ingenting att göra med sysselsättning. Titeln kommer att förändras ju fler inlägg man skriver, jag tror att den första gränsen går vid 25 inlägg, då man blir...(ja, först till 25 får veta).

Redaktörer och andra med admin-privilegier kan dock ändra sin titel hur de vill, därav min titel "redaktör".

/Azagthoth
 

Vaun Vuriche

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
327
Location
Göteborg
Tydligen blir vi vanliga dödliga tilldelade den här titeln automatiskt.

Det finns teorier om att titeln ändras ju fler inlägg du gör. Men det får Gardener bekräfta.
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Därför att jag då måste anpassa mig till de "snoffsigare" titlarna som kommer sedan och det orkar jag inte.

Jag menar, det är ju redaktör jag är, och tydligen är det grisodlare ni är /images/icons/laugh.gif

/Azagthoth
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Några lyckliga som registrerade sig tidigt kommer inte att ha en titel förrän de når den magiska 25-inläggsgränsen. Se det som att du var "först"...

/Azagthoth
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Jodå, det var iofs ett försök för att kolla om det fungerade...vilket det gjorde. Man använder så kallade "märkningar" för att göra figurer och annat skoj.

/Azagthoth
 
Top