Nekromanti Tis och idèer!!

Rach

Veteran
Joined
12 Sep 2000
Messages
131
Location
Stockholm
jag skulle vija veta nåt ställe där man kan köpa colla skräck rollspel... och jag skulle bli glad om det var nån som kunde maila en eller flera sidor där det finns gott om coola rollspel
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Varför tre inlägg?

All text hade kunnat hamna under ett inlägg, men du skrev tre stycken. Varför? Det är bara onödigt.

/Azagthoth
 

tusse-san

Veteran
Joined
10 Sep 2000
Messages
92
Location
Stockholm
Re: Varför tre inlägg?

jag ser bara två inlägg, han skrev väl igen bara för att ingen svarade, det finns säkert massor med folk här som skulle kunna svara på frågan, till exempel du!
Hjälp de som vill ha hjälp istället för att klaga!
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Varför tre inlägg?

Okej. Först så är det tre inlägg.

* Tis och idèer!!
* Vampire!!
* Hjälp!!!!

Alla dessa inlägg består av en till tre rader text. All text handlar om ungefär samma sak, han vill börja spela ett skräckspel och undrar vilket han skall välja. Att han inte fick svar är ganska naturligt, det skiljer ungefär fem minuter mellan varje inlägg (man kan vara otålig, men någon måtta får det allt vara) så det är ganska naturligt att ingen hann svara innan nästa inlägg skrevs. Han kunde ha skrivit all text i ett inlägg istället.

Hjälp de som vill ha hjälp istället för att klaga!

Jag hjälper dem använda forumen "bättre". Dessutom placerade jag ett svar i "Vampire!!"-inlägget. Vet inte riktigt hur mycket mer hjälpsam du vill att jag skall vara...

/Azagthoth
 

tusse-san

Veteran
Joined
10 Sep 2000
Messages
92
Location
Stockholm
Re: Varför tre inlägg?

ok, jag förstår, fel av mig, visste inte att inläggen var skrivna med så kort mellanrum, tyckte bara att du gick lite hårt ut, men nu förstår jag... sorry
 

Rach

Veteran
Joined
12 Sep 2000
Messages
131
Location
Stockholm
Re: Varför tre inlägg?

Jag ber om ursäkt för mitt "dåliga" skrivande

jag ska inte göra så i fortsättningen...
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Varför tre inlägg?

Det var inte dåligt skrivande, allting hade kunnat sammanfattas i en tråd helt enkelt. Det blir dessutom lättare att svara på frågorna om de samlas på ett ställe.

/Azagthoth
 
Top