Nekromanti Tipsa nyhetssvepet!

NilsK

Ligist
Joined
28 Dec 2003
Messages
441
Location
Stockholm
Som en del av er kanske vet är det jag som skriver nyhetssvepet till Fenix. Nu har det varit lite väl tyst på den inhemska spelfronten ett bra tag och jag efterlyser därför tips på spännande spelprojekt som kan vara intressanta att skriva om.

Så: har du, eller någon du känner, snickrat ihop ett spel som är färdigt (eller kommer att vara det inom en snar framtid). Släng iväg ett pm till mig så kan jag skriva en rad om det i Fenix.

Det här gäller för övrigt alla spelprojekt - stora som små - rollspel, brädspel eller kortspel.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,906
Location
Nordnordost
Fallen Reich kom väl på SSK, men det kanske ni redan skrivit om.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,472
Location
Helsingborg
Publit.se är en svensk motsvarighet till Lulu.com och kommer kanske öppna portar till fler amatörprojekt på marknaden.

Enligt artiklarna uppe till vänster kommer Visioner och fantasier ges ut med ransommetoden av Mindless games. Jag tycker det är fräckt att svenska spelmakare testar på det också. Det funkade för mig så att jag gick runt så det borde fungera för dem. Jag tog förvisso upp förhandsbeställningar men hade jag inte fått in tillräckligt så hade jag nog inte gjort den massiva beställningen alls.

/Han som tycker det var länge sedan man hörde något av etablerade rollspelsmakare
 

NilsK

Ligist
Joined
28 Dec 2003
Messages
441
Location
Stockholm
Tackar. Deadline har kommit och gått för den här gången men allt kom med förutom Publit.se.

Nästa deadline är i slutet av december så fortsätt gärna tipsandet.
 
Top