Nekromanti Tips på kanaler

ÅkeZorkh

Problematisk fiskhandlare från Bretagne
Joined
16 Dec 2018
Messages
485
Hej, tänkte bara höra med er, gamla rävar och andra, om ni kan tipsa om vettiga kanaler för att få rollspelet man konstruerat recenserat osv.

Poddar, butiker, fanzines, magasin eller annat/andra som kan vara intresserade av promo-exemplar.

Fenix känner jag såklart till.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Vill du bli recenserad här på forumet så skicka det till mig.
 

ÅkeZorkh

Problematisk fiskhandlare från Bretagne
Joined
16 Dec 2018
Messages
485
God45;n335632 said:
Vill du bli recenserad här på forumet så skicka det till mig.
Hahaha tack men det vågar jag knappt! Vet att du genuint kommer hata det pga regeltyngd osv (har läst dina åsikter om t ex Eon). Jag har respekt för din smak och ditt tycke, men det vore bara som att tända en eld och vattna den med bensin till ingen nytta. Jag tror jag uppskattar dig mer så länge du sågar andras prylar. Och jag kan ju inte förbjuda dig att yttra dig i fråga om vår produkt, men jag tänker inte aktivt söka upp dig i frågan, om du ursäktar.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
ÅkeZorkh;n335634 said:
Hahaha tack men det vågar jag knappt! Vet att du genuint kommer hata det pga regeltyngd osv (har läst dina åsikter om t ex Eon). Jag har respekt för din smak och ditt tycke, men det vore bara som att tända en eld och vattna den med bensin till ingen nytta. Jag tror jag uppskattar dig mer så länge du sågar andras prylar. Och jag kan ju inte förbjuda dig att yttra dig i fråga om vår produkt, men jag tänker inte aktivt söka upp dig i frågan, om du ursäktar.
Då håller jag mina recenserande fingrar från det :p Om jag inte skulle råka läsa det och älska det :)
 
Top