Nekromanti Timeout slut

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
Jag tog en timeout från forumet för ungefär ett år sedan eftersom jag inte trivdes längre. Den utlösande saken var i sig så bagatellartad att jag själv snart insåg att det måste ligga mer bakom. Men det tog mig ett tag att klura ut exakt vad. På alla stora fora finns det förstås saker man gillar och saker man ogillar. Jag insåg att jag var missnöjd med hur jag själv hanterade ensamhet i vissa synsätt och intressen, otrevliga trådar och min avundsjuka mot klimatet på vissa andra fora.

Efter en tid tänkte jag att det var orättvist att inte ge forumet en ny chans. Jag började kika in någon gång i månaden. Med tiden kom jag att kika in allt oftare. Ja, jag såg saker jag retade mig på, men jag såg också gott om intressanta inlägg och trevliga postare.

De senaste veckorna har jag lurkat nästan varje dag. Därför börjar detta med gnällig timeout/bojkott att kännas töntigare och töntigare. WRNU är en alldeles för stor och intressant del av lilla rollspelssverige för att gå att ignorera i längden.

Jag skriver inte det här för att jag kommer att skaka om forumet eller spruta ur mig trådar och inlägg. Men eftersom jag tog timeout offentligt känns det hederligt att återkomma offentligt.

Kul att vara här igen! :gremsmile:
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Jag tyckte det var konstigt när jag läste på Sverok att du stuckit för att du ogillade stämningen. Jag såg nämligen dig som något av en stammis, en sån där person som är ett med stället - en del av interiörerna - som jag själv tyckte (och tycker) väldigt mycket om.

Så det är skönt att ha dig tillbaka, Pom.

*Musiktips: "Welcome back Kotter Theme" - det är den bästa låten att spela vid sådana här tillfällen*
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
Som Rising sa, du känns som en del av inredning och det är kul att se dig åter.

Sen tror jag det bästa tipset för att gilla wrnu och dess invånare är att helt låta bli att läsa i vissa trådar. :gremsmile:
 
Top