Nekromanti Tillbaka, men fortfarande efter;-)

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Det var ett tag sedan jag var här inne och skrev sist... Vet inte riktigt hur många av er här som känner till det, men jag har haft stora problem med mina ögon sedan i somras och inte kunnat läsa (eller skriva) mer än mycket korta stunder i taget, och aldrig utan att det gjort mycket ont. Det gör att jag fått följa detta forum "i andra hand", och nog tyckt till både en och två gånger utan att det blivt några inlägg... På samma sätt har det även dröjt oförlåtligt länge innan jag svarat på mail ibland. När sedan mailsystemet brakade ihop en dryg vecka före tryck och låg nere några veckor blev inget roligare. Tillhör du de som inte fått svar ber jag om ursäkt - och ber dig samtidigt att höra av dig igen, men ge mig några dagar att svara...

För er som blir oroliga kan jag berätta att ögonproblemen inte beror på någon ny äcklig cancer, men det kan vara en biverkning av den behandling jag genomgår sedan bröstcancern. Jag kommer förhoppningsvis att operera ögonen i slutet på mars, så snart hoppas jag kunna både läsa och skriva mer igen.

En av de saker jag plockade upp från diskussionen här var viljan att kora bästa artikel, vilket fick mig att vilja vara lite mer ambitiös och tänka enkät. Ambitioner är farliga, vi ligger efter lite... Men den kommer snart upp på sajten;-)

/tove
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Skönt att du är tillbaka igen här, åxå skönt att det börjat rätta till sig igen.

/ Johan K, som tyckde det var ohyggligt svårt att välja på de saker som man skulle rösta på. Då det fanns så mycket man ville rösta på.. :gremgrin:
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,568
Location
Fallen Umber
Jag vill bara säga att jag hoppas att ögonen blir bättre, samt att det var kul att min idé om bästa artikel uppmärksammades. :gremsmile:


/Dimfrost
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Krya på dig, och lycka till med operationen!

Hälsar

Christian
 
Top