Nekromanti Tillbaka igen

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Tillbaka igen
Äntligen är vi tillbaka! Jag hoppas ni inte har hunnit glömt bort oss och att ni hittar tillbaka till vårt lilla hörn av internet. Men visst borde även en webserver få ha lite semester på sommaren? Sen ska man inte sitta inomhus och skriva på webbforum när vädret är så bra som det varit under större delen av sommaren!

Tyvärr var det ett strömavbrott i serverhallen som brände en del hårdvara i servern, och strulade till det med en del mjukvara. Detta skedde även vid ett olyckligt tillfälle, då jag inte hade ... (437 fler tecken)

Gå till artikeln
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Sådär, nu har jag gjort en del kontroller och känner att jag kan öppna forumen. Det kommer säkerligen fortsätta att vara lite problem med länkar och bilder i någon dag eller så tills DNS-informationen uppdaterats för alla.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Well, känns som man kan ta de problemen faktsitk.
Just nu så känns det bara så trevligt att sidan har vaknat till liv igen ! :gremlaugh:

Återigen, bra jobbat ni som nu har jobbat med det hela !
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,918
Location
The Culture
Sen ska man inte sitta in och skriva på forum när vädret är så bra som det varit större delen av sommaren!
Jag har läst den här meningen tio gånger, men fattar den fortfarande inte! :gremcool:

Men bra jobbat ändå.

/tobias
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Jag håller INTE med.

… det har varit soligt hela sommaren för mig. Tror sammanlagt jag lyckats uppleva regn under 3-4 timmar hela sommaren.

Först sol och över trettio grader i huskvarna i tre veckor
sedan tre veckor sol och 22+ i Umeå tre veckor and counting

//erik. vilket skulle motbevisas
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: Jag håller INTE med.

Ja, det har varit varmt och soligt hela sommaren, alltså ska man få sina strålar från solen, och inte från en datorskärm. Det var ju det jag skrev. Vad skulle motbevisas?
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,523
Location
Helsingborg
Jaha, ska vi planera nästa forumsträff nu då? :gremsmile:

/Han som ska ha en vecka av bara one-liners nu
 
Top