Nekromanti Tillbaka efter några år

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Någon som kommer ihåg mig?

Nåja, tänkte bara kolla en sak, är inte ett Trudvang PBF att betänka? Eller finns det? Skulle vara en kul grej, låta sina RPs få träffa andra RPs, tycker iallaf jag!

Fast det är ju bara en idé...

/Robin

.-.-.-.-.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,489
Location
En mälarö
>Någon som kommer ihåg mig?

Jorå, välkommen tillbaka :gremsmile:

>...är inte ett Trudvang PBF att betänka?

Jag vill inte verka korkad men vad betyder PBF?

/Anders
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Det stämmer, och även om det inte intresserar just mig har det väl arrangerats någon typ av Trudvang-PBF genom tiderna? Mitt minne är dock tyvärr precis som det brukar, så jag minns inte exakt... en sökning här, eller fråga på Riotminds eget forum kanske kunde ge utslag?
 

Vaun Vuriche

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
327
Location
Göteborg
det är väl möjligt, jag har inte själv sett något sådant, men mina besök är något sporadiska.

Jag är visserligen intresserad av PBF, eftersom jag faktiskt precis börjat med det själv. Det finns en del svenska spel där jag spelar, men de är uteslutande Mutant och DoD5 vad jag sett. Jag hade välkomnat det om någon ville starta ett Trudvang spel och kan varmt rekommendera rpol, där jag är, då deras forum är utformade för att spela rollspel.
 

Feliath

Swashbuckler
Joined
28 Nov 2000
Messages
1,905
Still Crazy After All These Years

Någon som kommer ihåg mig?
Yup. (Även om du säkert inte har någon jävla aning om vem jag är.)


Nåja, tänkte bara kolla en sak, är inte ett Trudvang PBF att betänka?
PBF-funktionalitet har faktiskt varit på gång här på forumet. Jag vet inte om det fortfarande är under arbete, eller om det lagts ned, men det kan vara värt att hålla korpgluggarna öppna, i all fall - Trudvang lär väl vara en av de hetaste kandidaterna för PBF-spel häromkring.


/Feliath - vill själv gärna veta hur det blir med det där
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Ja, det vore faktsitk en skoj grej att göra ett sådant PBF faktiskt. Skulle ju vara synnerligen intresant att se hur det skulle utveckla sig mellean de olika karaktärerna !! :gremlaugh:

Någon som kommer ihåg mig?
Tyvärr inte, får jag lov & erkänna... :gremblush:
Men kul att du hittat tillbaka hit !!!
 
Top