Nekromanti Till samtliga vapenbröder/systrar på detta forum!

Yellow Fellow

Veteran
Joined
12 May 2012
Messages
26
Location
Sundbyberg/Stockholm
Efter några års förhållande med en vacker men ytterst farlig trollpacka i ett litet brukssamhälle vid namn Fagersta, där tiden stog stilla, har jag nu, efter ett blasfemiskt skeppsbrott, spolats upp i en framtida dystopi: Stockholm 2012. Goblins, kallade moderater i folkmun håller tydligen på att montera ner hela välfärdsstaten. De har stulit och gömt de arbetslösas skattkista. De låter även vidunder som de två gigantiska lindormarna Attendo och Carema härja fritt i vårt rike och kalasa på våra gamlingar! Allt detta medan världs-isarna smälter och Amerika är på väg att få en ondskefull vetenskapsfientlig mormon till president.

Så vad är jag för en pjäs?

Jag har överlevt i fyrtio vintrar och detta har satt sina spår:
Saknar känsel i stora delar av vänster ben. Har dålig syn, hör bara briserande handgranater och jetplan på höger öra och saknar nästan luktsinne helt.

Mina grundegenskaper enligt Drakar och Demoner:
STY 12
STO 12 (iaf om man bara baserar denna grundegenskap på längd)
FYS 12
SMI 3 (Jag kan knappt böja mig ner nu förtiden!)
INT 11
PSY 7 (Jag är en känslig själ som saknar rustning för det kapitalistiska konsumtionssamhället)
KAR 11

För övrigt vågar jag nog påstå att jag är en hygglig prick. Älskar alla former av rollspel och har spelat sedan jag var tolv. Söker nu likasinnade själar och grupper. Bor på södra sidan i nuläget och kan spela 1-2 gånger i veckan!

Skulle bli jätteglad om någon/några hör av sig!

Jag finns på: jonnyhansson1@gmail.com

Tomten Koska vinkar farväl och är sedan borta..
 

frulling

Veteran
Joined
4 Sep 2006
Messages
123
Location
Falun
Kan starkt rekommendera denna spelaren trots relativt usla stats men var har inte det.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Åhhh när forumet för presentationer dyker upp vill jag göra ett sånt där inlägg. :gremsmile:
 
Top