Nekromanti Till Neogames:

BaRcA

Veteran
Joined
21 Mar 2001
Messages
170
Location
Kalmar, Lindsdal
Har ni lagt Moduler som Neotech Police och Metroplex på hyllan? Har sett fram emot dem (speciellt Metroplex). Känns som att dom varit under konstruktion ett bra tag. Längtar efter en ny Neotech-modul!

/Martin - Röstar för fler N2 moduler och nerdraget med moduler till Eon. Har blivit lite av ett överflöd med dem känns det som.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
Jag rekommenderar dig att skicka alla sådana förfrågningar via mail direkt till Neogames och inte posta dem här. Neogames är väldigt sällan inne och läser på forumen, och chansen är mycket större att du får ett svar om du kontaktar dem.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
Ganska mycket, men inte så mycket. Jag jobbar inte på Neogames längre, annat än som delägare och som frilansare. Jag har, sas, klippt mig och skaffat mig ett jobb. =)
 

Zug209_ivenhoe

Warrior
Joined
12 Feb 2001
Messages
268
Location
Uppsala
Jag jobbar inte på Neogames längre
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Snälla sig att det bara var ett skämt :gremblush:

Ifall alla gamla goa neogejmare slutar vad händer då med den speciella Neogames känslan?
Kommer ihåg alla hettsiga diskussioner om hurvida Marco var "bättre" än Krille eller tvärtom, nu har båda slutat. :gremlaugh:
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,217
Location
Göteborg
Re: Till Neogames: [OT]

Marco har mig veterligen inte jobbat där på flera år. Han har fortfarande skrivit saker, tesempel Offensiv. Krille har mig veterligen aldrig jobbat på Neogames. Bara skrivit saker dit.

Snart kommer ju Cirefalier till Eon som är skriven av Marco.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
Re: Till Neogames: [OT]

Korrekt - senast jag satt på Neo-kontoret var runt sista kvartalet 2001 - början av 2002. Jag har för mig att Regnsynd var det primära projektet då. Innan jag började på MindArk.
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,713
Location
Värnhem, Malmö
Re: Till Neogames: [OT]

Sista kvartalet i 2001 var det, jag var 15 och prao-elev, det var november. Regnsynd var dock prioriterat tillsammans med tryckningen av Offensiv.
 
Top