Jag önskar
.. i det här läget att jag var
A) En jäkligt duktig försäljare
B) Kunde snacka omkull andra i telefon
C) Inte hade planer att plugga i höst
D) Hade lite större utrymme härhemma och kunde härbärgera knökfullt med rollspel för leverans
E) Hade körkort så jag kan leverera rollspel till den förbrukade posten.
F) Hade en emlarns god koll över alla spelförsäljare/bokhandlar mfl som säljer rollspel i detta avlånga land samt gärna utrikes.
Allt ovansagda i inte definierad ordning. Om dessa förutsättningar hade fallit in så hade jag vid det här laget lyft luren och börjat ringa runt till alla mig kända rollspelskonstruktörer/förlag och lagt in en order om att jag var er nya Grossist. Fan också. JAg skulle kunnat göra en stor förbättring för er...
Men som sagt, jag är telefonskygg (och jag lovar att svara i telefon om ni skulle få för er att ringa, eftersom jag jobbar på det), utan körkort, studerande osv...
Men jag kan tänka mig att hjälpa till om ni vill ha stöd för försäljning. Jag har varit på mina säljare har i Norrtälje-trakten. Jag har dock inte hoppat på folket i Tradition i Uppsala och tjatat på dem... det hoppas jag andra gör... Jag gör vad jag kan och jag önskar jag kunde göra mer!!!!
För är det en sak jag är säker på så är det att jag gärna ser ett fungerande system för nuvarande rollspelskonstruktörer. För om systemet fungerar, får jag som kund en djävla massa fler balla spel att spela. Och oavsett vad du säger Krille, så skiljer de flesta spel sig liter från varandra och det ger mig möjlighet som spelare att spela olika saker, när jag tröttnar på det ena eller andra.... (oftast tillfälligt, but what the heck)
Jag är för mångfald, och jag är för Rollspel och konstruktörer.