Nekromanti Till Cell

Korp

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
159
Moduler

Vilken modul är tänkt att komma efter kyrkan? Det har ju skrivits önskemål om en Järnalvs-modul. Personligen tycker jag en sådan skulle vara mycket intressant men det som jag skulle ha mest användning av skulle nog vara en modul som tar upp de mänskliga kulturerna och kampanj förslag. (Har inte köpt Orschild än, så jag vet inte vad den innehåller exakt).

/Korp
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,301
Cell kan inte svenska, cell kan inte svenska, cells korrekturläsare är analfabet, cells layoutare är f.d. psykadelisk musiker, cell avstavar som en ordblind skata...

Men deras bilder är nog de snyggaste jag har sett!

//Purgatorius - militant språkväktare och Cells motståndare
 

Magnus - Cell

Veteran
Joined
20 May 2000
Messages
15
Location
stockholm
Re: Moduler

Som jag slagit fast tidigare så kommer det att dyka upp en alvbok efter att Kyrkan och Mörkret släppts. Det dyker också upp en bok om de ettriga små liven som vissa kallar dvärgar (Vi kommer dock att slå fast att det egentligen rör sig om tomtar). Planen visar på att Kyrkan är planerad till denna månad (juni) och då återstår det ju att se om det kommer att lyckas. Jag sätter inga datum, jag har lärt mig av andra spelföretags misstag på den punkten. Jag vill inte uppleva en besvikelse av det slag som Neogames var tvugna att utstå i samband med att N2 skulle släppas.
Mörkret sprider sig ut i världen efter sommaren och alverna bör enligt planerna kunna bli en bra julklapp.

/Magnus
 

Vaun Vuriche

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
327
Location
Göteborg
Re: Moduler

*Skriker av skräck*

Vadå tomtar! Lägg av...

/Vaun- gillar sina dvärgar, gillar dock ej Magnus numera.
 

Hobert

Warrior
Joined
22 May 2000
Messages
280
Re: Moduler

Wohoo! Tomtar!
Personligen är jag trött på dvärgar, trots att de har fått ett ordentligt par nya byxor i Gemini. Undrar dock om man kan lita på den där Magnus angående detta med tomtar..

Jag hade nog hellre velat se en bok som gick in djupare på världen än en bok om dvärgar(ex. Weamhis till Khelataar) då jag anser mig ha mitt på det torra om dvärgar, men inte känner mig lika insatt i världen efter att ha läst de små spalterna om varje provins i regelboken. Jag förstår ändå på något sätt att suget efter en dvärgmodul är större bland folket, och kommer nog köpa den själv.

[Hobert]
 
Top