Thoughtful Dane: Ses vi på Viking Con?

Frederik J. Jensen

Thoughtful Dane
Joined
16 May 2014
Messages
194
Location
Stockholm
Nästa helg (13-15 oktober) är det dags för Viking Con i Köpenhamn. Jag åker dit från Stockholm i år och i år har jag ett rollspel med på programmet. Det är jo ganska lätt att komma till Tårnby med tåg från Malmö, är det någon som planerer att duka upp?

Skrev lite mer om mitt scenario på min blog -- och det finns också ett fint bild av Cthulhu!

See you at Viking Con 42
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,739
Location
Göteborg
Det hade ju kunnat vara lite ballt! Kände inte till det innan. Lite för nära inpå för att jag ska kunna planera in det, och jag har varit på konvent två helger i rad nyligen, så det blir nog inte för mig i år, men vem vet; det kanske blir aktuellt till nästa år!
 

Frederik J. Jensen

Thoughtful Dane
Joined
16 May 2014
Messages
194
Location
Stockholm
Hej, Viking Con 42 hände och mitt spel körde riktigt fint med tre grupp som hade skoj låtsas våra danske rollspelare på spelhelg i Tranås i Småland. Jag är jättenöjd med hur spelmekaniken fick komedi och efterforskning att gå ihop.

Skolan var på gång med att byta tak och det var ställningar och provisoriska lampor men intet stoppar Viking Con.

Fick också hälsa på Mr Alexandria och fick med hem 35 GB rollspelshistoria på USB.
 

Attachments

Top