Nekromanti Thism i blodet

Belion

Veteran
Joined
4 Dec 2001
Messages
34
Location
Njurunda
Jag har fått ett underligt artefakt som
gör min karaktär till en Drakmänniska
(eller drakalv rättare sagt ). Hur som helst
vissa gånger har jag inte vissa drak egenskaper för
att jag är Thism i blodet, andra gånger klarar jag inte av
att stjuta mer än en pil per runda p.g.a att Jag inte
inte längre är alv i blodet. Hur går det till?
Är SL bara lite korkad? (inget illa mänt)
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Det låter som din SL har "Känsla for feeling" som det så fint heter /images/icons/smile.gif
Ifrågasätt inte SL när han ger dig tuffa bonusar, "den som gapar efter mycket mister ofta hela..." ja, du vet.

Gimli säger väl ändå "Nobody TOSSES a dwarf", eller ?
 

Skäggmisslan

Veteran
Joined
22 Jan 2002
Messages
67
Location
Billinge
Inte för att vara sån men vad är en drakmänniska, förlåt... drakalv. det låter lite skumt men det tyder på en SL med god fantasi.

Skäggmisslan

- the only good elf is a dead elf and the only thing better then a dead elf is a dying elf telling you where to find his mates.
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

det tyder på en SL med god fantasi

<hr></blockquote>



Man tackar /images/icons/grin.gif.

En Drak ... ALV, är en alv som har förvandlats delvis till en drake i det här fallet har alven fått vingar och kan spruta eld ... men mer kommer ... vill inte avslöja allt för mycket för Belion ... /images/icons/grin.gif
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Ifrågasätt inte SL när han ger dig tuffa bonusar

<hr></blockquote>



Hehe ... precis ... /images/icons/grin.gif, lyssna på det fina grotttrollet nu Belion /images/icons/grin.gif
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Själv tycker jag den där SL är en riktigt hygglig prick ... men ibland kanske dina "drak egenskaper" förstör lite av mitt äventyr, så då måste jag ju göra nåt för att "fixa balansen" och då kanske du inte kan flyga mer än en meter ofanför marken eller så ... men då är det bara för att du inte ska förstöra uppdraget.
 

Skäggmisslan

Veteran
Joined
22 Jan 2002
Messages
67
Location
Billinge
Re: Tackar

Det är intressant att han har valt just namnet Belion p.g.a att jag har spelat en Alv ch han hette just Belion så där kan vi snacka om slump

Skäggmisslan

- The only good elf is a dead elf and the only thing better then a dead elf is a dying elf telling you where to find his mates
 

Sabelkatten

Swordsman
Joined
7 Sep 2000
Messages
653
Location
Sundbyberg
Stilla undran...

Vad har alvblodet med hur bra du skjuter båge att göra?

Men om spelledaren vill att saker ska vara på ett visst sätt får du väl mer eller mindre att acceptera det...Du kanske får korta klor också, det skulle ju göra det lite jobbigare att skjuta pilbåge (hoppsan, jag hade av bågsträngen igen!).

/Henrik
 
Top