Radioaktiv said:
Vi kan inte veta om du ljuger eller inte heller. Jag ville mest påpeka att om man inte kan verifiera något, varför ta upp det alls? Det tillför inget.
Jag ljuger inte, det är inte min grej.
Jag tog upp det för att skingra lite fördomar, fördomar som dessutom faktiskt är rätt så sexistiska, svårare var det inte. Vill du inte tro på det, så fine by me. Jag tvingar inte dig.
Sedan är det där ett inneboende problem med statistik. Man vet aldrig något med säkerhet, bara med en viss sannolikhet. Statistik är också känsligare för cherrypicking av data för att uppnå ett förutbestämt resultat eftersom det är så lätt att fuska med slumpmässigheten i urvalet, något som till och med organisationer som FN ägnar sig åt.
Så, visst kanske det kan vara så att det egentligen var en kvinna som var porrfilmsberoende och använde maskeringar och falska leg för att kunna hyra massor av film, who knows? Jag tror dock inte det. Dessutom, Borlänge är en liten stad, och hade två videouthyrare som båda hade ungefär samma utbud, så urvalet borde vara rätt OK.