The Witcher säsong 2

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,673
Location
Eslöv
Man skulle ju kunna spana in Kingdom iofs. Finns på Netflix, Koreansk zombie-fantasy grej! 7/10 story, men 10/10 hattar!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Man skulle ju kunna spana in Kingdom iofs. Finns på Netflix, Koreansk zombie-fantasy grej! 7/10 story, men 10/10 hattar!
Jag säger nog fan 4/10 story där, men uppar till 12/10 hattar. They have the best hats, no other show even have hats like these. Simply outstanding hats. The bestest.
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,673
Location
Eslöv
Är den nåt bra då? Jag har svårt för när cell-animation ser så uppenbart datorrenderad ut, men jag kan liksom övertygas att ge den en ny chans.
Svaret är nej. Jag var mega-taggad när den kom ut på Netflix och såg hela alltet. Den är grymt seg att se på. Scenerna med vittrorna är najs, men resten är... Snark, snark som fanken. Fina miljöbilder, men det kan du få på google om du så gärna vill ha det.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,448
Location
Helsingborg
Svaret är nej. Jag var mega-taggad när den kom ut på Netflix och såg hela alltet. Den är grymt seg att se på. Scenerna med vittrorna är najs, men resten är... Snark, snark som fanken. Fina miljöbilder, men det kan du få på google om du så gärna vill ha det.
Medhåll. Det är en slice of life (vanligt för asiatiska produktioner), men fångar inte känslan av svenska produktionen, utan jag fick mer känslan av ett barnprogram.
 
Top