The Witcher Säsong 2 (Spoilers)

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Det tolkade jag som kritik mot fansen, inte mot första säsongen.
Helt legitimt att ge folk som hade problem med tidslinjerna en känga. "Åh nej! Jag vet inte direkt var jag ska placera den här informationen kronologiskt!". Har dom konsumerat någon kultur alls tidigare?
 

JohanL

Myrmidon
Joined
23 Jan 2021
Messages
5,930
Helt legitimt att ge folk som hade problem med tidslinjerna en känga. "Åh nej! Jag vet inte direkt var jag ska placera den här informationen kronologiskt!". Har dom konsumerat någon kultur alls tidigare?
Alltså, det tog mig ett tag att koppla, men då var det ju coolt, inget att bli sur över.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,396
Location
Maastricht
Helt legitimt att ge folk som hade problem med tidslinjerna en känga. "Åh nej! Jag vet inte direkt var jag ska placera den här informationen kronologiskt!". Har dom konsumerat någon kultur alls tidigare?
Alltså, det tog mig ett tag att koppla, men då var det ju coolt, inget att bli sur över.
Precis, det tog ett tag att koppla för mig med.
Och jag konsumerar kultur dagligen av yttersta kvalité! Direktimporterad från hela världen ;)
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,815
Nu var det jättelänge sen jag såg första säsongen, men var inte poängen att man inte skulle fatta att det var olika tidslinjer förrän på slutet? Jag tyckte det var coolt när jag insåg det och fattade aldrig denna kritik mot säsongen.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,867
Location
The Culture
Det var väl inte ens så att tidslinjerna korsades på något sätt? Det var bara tre separata berättelser med tre olika huvudpersoner som berättades i olika tempo, och senare i berättelsen träffar de varandra. Jag kan räkna upp mängder med berättelser som har betydligt mer komplicerad struktur.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,383
Henry är tillbaka som Stålmannen dock, så det är trevligt!
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,815
Henry är tillbaka som Stålmannen dock, så det är trevligt!
Ja, jag är inte förtjust i filmerna om Stålis han medverkade i, men han gjorde alltid ett bra jobb!
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,815
Nej då. Det är spoilers att säga mer men det här verkar genuint great!

Och Snyder cut var genuint bra
Ja, tar tillbaka vad jag sa om att jag inte är förtjust i någon av filmerna, Snyder Cut gillade jag till min egen förvåning
 
Top