The Swarm - marknadsundersökning

Visste du om att Frank Schätzings bok "The Swarm" blivit en tv-serie på Viaplay?

  • Nej, men jag har läst boken.

    Votes: 0 0.0%
  • Nej, och jag har inte läst boken.

    Votes: 59 93.7%
  • Ja, och jag har läst boken.

    Votes: 0 0.0%
  • Ja, och jag har inte läst boken.

    Votes: 4 6.3%

  • Total voters
    63

Gnovald

Warrior
Joined
3 Jan 2016
Messages
248
Location
Jönköping
Samma som ovan, har sett trailern men visste inte att det var en bok i grunden (men det finns ju snart inga originalidéer kvar längre)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,564
Location
Rissne
Jag ser i allmänhet inga trailers (eller reklam; mitt idoga arbete för att skapa en reklamfri tillvaro är hyfsat framgångsrik), jag har andra metoder att få reda på balla grejer jag borde kolla på.

Nu idag till exempel fick jag reda på en ball serie jag borde kolla in på Viaplay genom en marknadsundersöknings-tråd på wrnu…
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,471
Location
Stockholm
Jag ser i allmänhet inga trailers (eller reklam; mitt idoga arbete för att skapa en reklamfri tillvaro är hyfsat framgångsrik), jag har andra metoder att få reda på balla grejer jag borde kolla på.

Nu idag till exempel fick jag reda på en ball serie jag borde kolla in på Viaplay genom en marknadsundersöknings-tråd på wrnu…
Kul att kunna bidra!
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,564
Location
Rissne
Hur upptäcker ni nya serier/filmer btw?
De jag kommer på just nu:
  • Filmstadens "kommande filmer"
  • Folk på wrnu nämner dem
  • Någon youtuber jag följer, eller som youtube rekommenderar, recenserar (jag ser sällan recensionen innan filmen dock)
  • Elever eller kollegor rekommenderar
  • Någon av mina streamingtjänster råkar för en gång skull pricka in min smak och visar mig en bricka som ser spännande ut
Jag har mer brist på tid än på serier/filmer, så just nu har jag heller inget superstort behov av fler sätt =)
 

Frederik J. Jensen

Thoughtful Dane
Joined
16 May 2014
Messages
193
Location
Stockholm
Reklam på busshållplats och tunnelbana. Kollegor.

Mycket sällan att jag ser serier/filmer. Inte än med barnen, de behöver inte längre sin pappa men går på bio med en kompis.
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,121
Hittar oftast nya grejer antingen genom att fråga folk efter tips på nåt nytt, eller bara för att det omtalas, ofta t.ex. på nån discord-server. Det finns någon enstaka person som jag litar på så mkt att jag tar icke efterfrågade tips oxå! Reklam undviker jag i möjligaste mån, adblocking :heart:
 

Zimeon

Magister Katt
Joined
31 Mar 2013
Messages
255
Location
Åkersberga
Jag hade ingen koll alls, varesig om tv-serien eller boken.

Hur upptäcker ni nya serier/filmer btw?
"Inte" beskriver nog min metod bäst. Möjligen ryktesvägen, men folk vet nog vid det här laget att jag slutade titta på tv för 30 år sedan, så tipsen är få.
 
Top