Nekromanti The road to Karazhan

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag och Mokoth drog och gjorde de första två attunementquestarna .. ehm... i helgen, typ, och för nästa steg ska vi ju ner i Shadow Labyrinth. Antingen om folk vill hänga på bara för att, eller om ni också vill jaga ifatt questen och hänga med ner för att bli attunade, så kanske vi kan sätta någon dag efter nyår och dra igenom den? Vi har trots allt en del folk på level 70 nu så det är väl inte orimligt att vi börjar försöka jobba med de lite knepigare instanserna och så småningom mot raidande.
 
Joined
29 Nov 2001
Messages
1,337
Location
Göteborg
Jag ligger ett steg före er, men jag är hänger gärna med ner till SL. Lite Lower City rep vore ju inte fel.

Om ni inte fyller upp en grupp med folk som behöver attunement förstås, då får jag ju backa :gremwink:
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Kanske dags att dinga 70 snart och börja spela PvE på riktigt...

/Seinet Wintermute - Köpte en ny fin silverring idag
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Gordia gjorde klart allt fram till det steget ni är på med sådär någon gång i somras :gremwink: så jag ser det som bara positivt att fler "Äntligen" kommer dit med :gremlaugh:
Kanske skall dra igenom Nathalee någon dag med bara för att få questen gjorda och tjäna lite pengar

Däremot ser jag inte lika mycket fram emot att köra Black Moras (Caverns of time: Opening of dark portal) då det är en riktig sug instans. Den kräver mer eller mindre också att vi har en Warrior Tank med oss då en av bossarna gör saker som bara en Warrior kan klara bra.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag drog igenom Black morass med paladintank och en pickupgroup och det var en mycket enklare instans än jag trott, faktiskt.

Men MÅSTE man dra igenom Black Morass? Är inte den bara prereq till typ, Mount Hyjal?
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jaha. Jag kollade såklart inte så noga hela vägen igenom attunementkedjan när jag fluktade på hur jobbigt det skulle vara att bli attunad, så det är möjligt att jag missat det.

Tur att jag tyckte den var ganska lätt då, så vi kan speeda igenom den. :gremwink:
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Inte sen jag sist kikade, men det är ett härjande i instanser oavsett. Och jo, man ska förbi Black morass men man behöver såvitt jag vet inte klara den utan det räcker med att man pratar med Medivh.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
problemet är att man inte kan prata / får prata med honom förrän efter man klarat instansen.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Och nu har jag gjort det för er som missat... äntligen får jag ta på mig PvP-setgearen som var mycket bättre än den gear jag hade tidigare. Hittade en underbart fin stav också som jag fick en fin enchant på, tack Asmiel!

/Seinet Wintermute - Skall väl in nu och göra lite quest
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag ska pvp:a galet nu i veckan och till helgen och sen köpa lite S1-gear. Nån som hänger på lite premades?
 
Top