NYHET The One Ring 2nd på Kickstarter

zo0ok

Rollspelsamatör
Joined
13 Sep 2020
Messages
2,613
Hur går det för er? Har ni som backat fått något?

Enligt kickstartern ska väsentligen alla europeiska ordrar under 150 EUR vara levererade. En del har fått för flera veckor sedan.
Men mängder av personer - inklusive jag - väntar och har inte hört något alls.
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,077
Location
Göteborg
Jag misstänker att det är detta som just poppade upp från ShipQuest i min PostNord-app.
Ledtråden är att paketet är på väg till min gamla adress - och detta var den sista kickstartern som låste adresser precis innan jag flyttade.
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,210
Jag fick ett efterlängtat mail igår om att en försändelse är på väg men att det kommer ta en till två veckor till innan den landar.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,443
Location
Stockholm
Men mängder av personer - inklusive jag - väntar och har inte hört något alls.
Jag mejlade och frågade Ligans support, och Daniel återkom direkt på fredag kväll med besked om att mitt paket inte skickats från Tyskland ännu. Så det blir att vänta en stund till.
 

zo0ok

Rollspelsamatör
Joined
13 Sep 2020
Messages
2,613
Gott att höra, då är jag inte ensam. Det är ju en sak att vänta, det är en annan sak att vänta förgäves om tåget redan gått.
 

zo0ok

Rollspelsamatör
Joined
13 Sep 2020
Messages
2,613
...och då fick jag också ett mail om att det skickats, och att jag ska få leverans om 4-7 dagar.
Mindre än 24 efter att jag gnällde här i forumet. Ibland hjälper det att vara gnällig.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,405
Location
Maastricht
Mitt paket kom för ca två veckor sedan.
Grymt fin bok! Men jag har inte läst in mig ännu då vi fortfarande spelar med 1ed, och jag vill inte blanda ihop reglerna och bli förvirrad.

Det här felet med tärningarna är lite av en blessing in disguse då man nu kan lägga till Ruins of the lost realm som fysisk bok, något jag missade att göra sist, då de öppnar pledge managern igen pga av feltrycket på tärningarna.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,991
Location
Ereb Altor
...och då fick jag också ett mail om att det skickats, och att jag ska få leverans om 4-7 dagar.
Mindre än 24 efter att jag gnällde här i forumet. Ibland hjälper det att vara gnällig.
Det verkar som det, ja! Tog dock bara 10h för mig! ;)

"Your Free League order has been shipped!"

Och jag hade glömt att jag backade collector edition, så nu fick jag någon god nyhet denna dystra dag iaf.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,443
Location
Stockholm
Igår hämtade jag mitt paket med The One Ring. Nån bok ska ju skeppas senare, med ersättningstärningar. Och så ska väl det komma lite Svärdets sång-grejer också men de vet jag inte när de dyker upp.
 
Top