Nekromanti The Big Surprise

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,489
Location
En mälarö
Arvidos i vertikalläge

[ QUOTE ]
Jag trodde du skulle vara bättre i sängen.


[/ QUOTE ]
Jag tycker att han var ganska bra i sängen. Fast vad vet jag? Jag har ju bara haft sex med dvärgar och marsianer så jag har inte så mycket att jämföra med.

/Anders
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,448
Location
Helsingborg
Dante var mycket smalare än vad jag föreställt mig honom..

Storuggla trodde jag skulle dra finurliga småskämt hela tiden, men han var mest tyst..

När det gäller Vitulv (liksom många andra) så hade jag egentligen ingen uppfattning om killen.. Det var inte förrän efter den första forumsträffen jag var på som Vitulv gjorde sig en profil på forumet.. Innan hade jag knappt hört talas om honom.. Numera så känner jag igen de flestas namn, förutsatt att personen inte är isolerad på Eonforumet..

chrull fick jag höra av Yassilus att han hade plasthår under tågresan upp till första forumsträffen, så han var jag rätt nyfiken på.. Addera de stora hörlurarna han hade, som fick honom att se ut som en insekt (och att han verkligen insisterade på att bli kallad chrull) så var han rätt intressant.. Fast trots sin stil (för att inte tala om musiksmak) så var han bara en vanlig rollspelare.. Blev lite besviken.. :gremsmile:

Gardener var mycket trevligare i verkligheten än på forum-forumet..

DeBracy var inte lika rockig som jag trodde han skulle vara..

Lord Renesis var mycket ödmjukare och lugnare än den kaxiga attityden han hade på forumet/ircen..

Arvidos var fett mycket längre än vad jag trodde.. Under mitt första GothCon så letade jag efter Arvidos och såg 3-4 stycken som kunde tas för honom.. Jag hade bara hans avatarbild (och bilder från forumsvalet) att gå efter.. När jag träffade honom under Verbal Combat så kände jag igen honom för att han delade ut småbilder med porträtt av honom.. :gremsmile: Som redan skrivits i tråden så är Arvidos den enda som är precis lik sig på forumet.. Addera till en liten gapighet så är forums-Arvidos IRL-Arvidos upp i dagen..

walium gav ett rätt kasst intryck första gången jag träffade honom, för han kom inte i tid till forumsträffen i Linköping.. Inte för att jag tycker det är något att haka upp sig på (jag kommer själv jämnt sent) men det som gjorde mig lite sur var att han inte hörde av sig.. När Feuflux ringde så hade walle precis kommit hem och skulle dyka upp senare.. Behöver jag säga att han även kom för sent till den andra Linköpingsträffen? Fast då hade han hört av sig..

Troberg var alldeles för tyst och för oskämtsam.. Fast han var rätt sliten (andra stycket) också..

Feliath snackade mer engelska än vad jag trodde han skulle göra..

Muggas var inte så krallig som jag trodde han skulle vara.. Alla föreställningar om hur personer ser ut har varit totalt felaktiga, kan jag säga..

Det var jättekul i början att träffa personer och känna igen deras forumsnick.. Vindhand var ett nöje att få träffa och två individer som jag hängde på när jag behövde handla på DanCon visade sig vara kalcidis och Eksem.. Två DoD-profiler i mina ögon som visade sig vara assofta..

Förut såg jag fram emot att möta vissa folk men numera så har jag ingen på min lista.. Jo, Johan K är jag nyfiken på, för jag vill se hur han är i verkligheten.. Han ger inte något intryck på forumet eller ircen så jag undrar hur han egentligen är..

/Han som tycker alla har varit så förbenat trevliga och vill gärna möta ett kräk som han kan hata (eller inte)
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,575
Och vid femårskalaset så överraskade Troberg mig: Han var alldeles tyst! (Jag tror han var sjuk eller trött eller något)
Det finns en mycket enkel anledning till att jag ofta är ganska tyst i stora sällskap. Jag hör lite dåligt, och om omgivningarna är för bullriga eller tjattriga så hör jag inte vad som sägs, vilket för det svårt att ha något meningsfullt att säga. Man kan inte tro det, men ibland så får det faktiskt mig att hålla tyst.

Dessutom var jag som någon nämnde väldigt trött vid tillfället.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,889
Location
The Culture
Den som förvånat mig minst var nog Gurgeh, fast det kanske var för att jag var så van vid att träffa forumiter då.
Är det positivt eller negativt? :gremwink:

/tobias
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Re: Arvidos i vertikalläge

Jag tycker att han var ganska bra i sängen. Fast vad vet jag? Jag har ju bara haft sex med dvärgar och marsianer så jag har inte så mycket att jämföra med.

Han är inte bra i sängen.

Han snor åt sig täcket. :gremfrown:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,967
Location
Linköping
The Late Surprise

Vad gäller åsikter, uttryckssätt osv så har jag nog inte blivit så överraskad av någon (eller så har jag i sann Anthys-anda helt glömt bort det). Det är mer ålder & utssende som jag tar fel på, mest smågrejer fast det finns en person som är värd att nämnas här, en persons utseende som jag blev överraskad av IRL. När jag träffade Illern på LinCon04 så blev jag förvånad för jag hade varit helt säker på att han skulle se ut som Alice Cooper... :gremblush:

[edit]Anthys strikes back... efter att ha läst Hans inlägg nedan en gång till så kom jag på att Feliaths engelskasnack var oväntat. Jag glider ofta in på engelska när jag chattar men aldrig (även om man aldrig ska säga aldrig... damn) när jag pratar.[/edit]
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Förut såg jag fram emot att möta vissa folk men numera så har jag ingen på min lista.. Jo, Johan K är jag nyfiken på, för jag vill se hur han är i verkligheten.. Han ger inte något intryck på forumet eller ircen så jag undrar hur han egentligen är..
Well, det där får vi ändra på tycker jag !
Hoppas att du dyker upp på LinCin, så får vi träfas där. Om inte, så får vi ta det vid nått anant tillfälle, helt enkelt...
 
Top