DoD the Belly of Aramkass Kickstarter 23/11

Monokel

Koboldjägare från Chronopia
Joined
6 Nov 2019
Messages
480
Location
Uppsala
Tack för tipset! Älskar Pagmars Färgen som målade livet flagnar, så känns intressant att se vad han hittar på med DoD :)
 

Professor T

The Fun Guy From Yuggoth
Joined
25 Sep 2023
Messages
363
Location
Stockholm
Känns lite tunt med info o uppdateringar på Kickstarter för projektet kan jag tycka. :unsure:
Pontus är fortsatt mer aktiv på sitt instagramkonto och andra kanaler, så det märks ju mer mot de som inte redan backat spelet. Han gjorde en push idag på FB, insta och discord. Jag påminde honom om att figurmålet nog är svårt få folk backa med så kort tid kvar - eftersom det ju är en ny addon, han skulle se över en uppdatering.

Så en uppdatering från en icke-iblandad iaf :D
 

Attachments

ragngand

Swordsman
Joined
22 Sep 2011
Messages
466
Jag tog nyss bort min pledge pga avsaknaden av information och uppdateringar, det blir nu den första DoD23 produkten som jag INTE kickstartar…
 

Platon

Warrior
Joined
18 Mar 2016
Messages
368
Det är så lite info på denna KS att det nästan känns nonchalant.
 

Professor T

The Fun Guy From Yuggoth
Joined
25 Sep 2023
Messages
363
Location
Stockholm
Tittar man på Pontus tidigare kickstarter så är han nog mer kreatör än kampanjare. På ont och på gott :)
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,875
Location
Marjura
figurmålet nog är svårt få folk backa med så kort tid kvar - eftersom det ju är en ny addon, han skulle se över en uppdatering.
Vilken ny addon? Hittar inget på KS. Inga updates eller interaktioner på KS sedan flera veckor.
Börjar tyvärr bli tvek från min sida över detta.
Uppskattade @Klaatu s tydlighet och redogörelser för de överväganden som gjordes under kampanjen av Det Krypande Mörkret.
 

Professor T

The Fun Guy From Yuggoth
Joined
25 Sep 2023
Messages
363
Location
Stockholm
Vilken ny addon? Hittar inget på KS. Inga updates eller interaktioner på KS sedan flera veckor.
Börjar tyvärr bli tvek från min sida över detta.
Uppskattade @Klaatu s tydlighet och redogörelser för de överväganden som gjordes under kampanjen av Det Krypande Mörkret.
Ett av de tillagda "töjmålen" var att lägga till pappersfigurer som ett tillköp, men är ju svårt så sent i kampanjen när man når dit. Jag kommer fortsätta backa denna, även om jag absolut förstår kritiken och uppmuntrat Pontus vara mer aktiv (se antal uppdateringar i tidigare kampanjer han har levererat). Tror det kommer vara en grym produkt.
 

Platon

Warrior
Joined
18 Mar 2016
Messages
368
Tittar man på Pontus tidigare kickstarter så är han nog mer kreatör än kampanjare. På ont och på gott :)
Så kanske det är, men av ren princip lägger jag inte pengar på en KS om man inte ens ids visa ordentligt vad det är för ngt man faktiskt planerar att göra. Och är man så usel som ”kampanjare” får man åtminstone ha självinsikt nog att ta hjälp i så fall!
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,875
Location
Marjura
Ett av de tillagda "töjmålen" var att lägga till pappersfigurer som ett tillköp, men är ju svårt så sent i kampanjen när man når dit. Jag kommer fortsätta backa denna, även om jag absolut förstår kritiken och uppmuntrat Pontus vara mer aktiv (se antal uppdateringar i tidigare kampanjer han har levererat). Tror det kommer vara en grym produkt.
Det töjmålet verkar nått nu på 5524 EUR, men ingen info alls om vad det (eller andra nådda mål) innebär/kostar etc. 🧐
29 timmar kvar.
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,875
Location
Marjura
En update kom igår och det är bara någon timme kvar nu. 170 backare, ändå ok, men de kunde nog fått fler med lite mer promotion.
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,875
Location
Marjura
Får lite weird fantasy-vibbar av illustrationerna. Det kan nog bli bra detta!
 
Top