Nekromanti The Americans

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Jag är kär i tvserien "The Americans" och inte lite heller, jag har sett första säsongen och nu börjat se om den, bara någon vecka senare, den är levererad med ett oerhört sinne för detaljer och är hela tiden spot on.

Men jag är för dålig för att kunna skriva någon bra sammanfattning om varför du ska se den eller någon ingående analys så jag kommer istället länka till andra artiklar, med lite noteringar om jag anser att det behövs.

Tio anledningar att se the Americans
*Spoilers* Könsanalys av Huvudromansen Notera att jag inte hittat fler analyser men vad jag definitivt vet är att det finns fler starka kvinnor än män och de starkaste av männen har inte en suck mot de starka kvinnorna.

Nå nu kanske inte alla vill se denna serie men för att sammanfatta vad jag tycker så är det nog den bästa spionserie eller spionhistoria överhuvudtaget jag har sett, inte nog med det, den presenteras med samma blekhet och desperation som fyller Sons of Anarchy utan att vältra sig i angst.

/Luna Lovegood som tror det här serien är den bästa hen har sett någonsin
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,918
Location
Sandukar
Krille said:
Du kan ju börja med att tala om vad den handlar om. :gremgrin:
Sovjetiska agenter mullvadar som amerikaner i USA under kalla krigets 80-tal. Old School spionthriller typ.

Ligger och väntar i min egen kö för betittning.
 
Top