Nekromanti That is not dead which can omsider uppdateras...

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Okej, det är väl lite att vara bekväm att skylla på att luften gick ur oss pga att servern kraschade och allt utom en gammal säkerhetskopia gick förlorad, eftersom uppdateringstakten hade varit minst sagt låg redan innan dess. Att sidans nuvarande uppbyggnad får den tillförodnade webbdrängen (Eleas) att gråta blod vid blotta tanken på uppdatering gör ju heller inte saken bättre (och vi andra kan inte ens stava till htlm).

MEN!

Nu har Drunoks Drängar faktiskt uppdaterat lite. Inte så mycket nytt material som så, men de flesta stridskonsterna ska nu vara anpassade efter vårt eget finfina momentsystem. Dessutom har vi slängt upp en del nya husregler i Eon-korratan. Utöver detta har det mest varit lite småputs och allmänt (fruktlöst) sökande efter gammalt förlorat material.
Men vi har en del ytterligare material i pipelinen som ska upp inom kort, om jag så ska behöva lära mig hltm hmtl koda hemsidor själv!

Om nån har/hade för vana att spara bilder från Drunoks Drängar och kan ha något som försvunnit i kraschen, hör gärna av er. Det hade kunnat bespara oss fett med arbete.

/Joel
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Ni gör ett väldigt ambitiöst jobb. Bör man vänta sig fler artiklar på drunoks drängar?
 

Regmolar

Swashbuckler
Joined
30 Mar 2006
Messages
2,062
Wohoo! Har verkligen saknat en uppdaterad variant av sidan; synd bara att så mycket material har gått förlorat.

Ska kolla igenom vad jag har på hårddisken.
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Eftersom till och med uppdateringshistoriken gick förlorad är vi inte ens säkra på hur mycket eller vad som gick förlorat. :gremtongue:

The irony...

/Joel
 
Top