Testa Dekaeder på GothCon!

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Nu har anmälningarna släppt till GothCon och det har trillat in en hel del grupper.
Det finns några platser kvar så vill man testa Dekaeder så rekommenderar jag att du anmäler dig till GothCon!
Som nämnt innan så spelar vi ett av @God45 s många fantastiska scenarion.
Här är länken för er som vill spela: https://condaba.gothcon.se/events/dekaeder/
Anmäl er! Hela min självkänsla hänger på att ni gör det!!!

Det är också ett sjukt bra scenario om jag får säga det själv!
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
Efter att allt har blivit fullt har vi nu bestämt oss för att öppna upp två platser till på lördagen!
Passa på att boka in ert pass innan även dessa försvinner! ❤
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Någon som spelade det och vill berätta om hur det gick? :)
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,720
Någon som spelade det och vill berätta om hur det gick? :)
En grupp jag spelledde i De fördömda på söndagen hade spelat, och äventyret verkade ha lämnat intryck. Jag fiskade lite efter att få höra nåt om systemet, men istället fick jag höra om obduktioner och en gnagare med fel huvud. :gremshocked:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
En grupp jag spelledde i De fördömda på söndagen hade spelat, och äventyret verkade ha lämnat intryck. Jag fiskade lite efter att få höra nåt om systemet, men istället fick jag höra om obduktioner och en gnagare med fel huvud. :gremshocked:
Ja! Så kul att höra :D
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
En kort summering från mig som arrangör/spelledare så kan jag säga att jag hade det väldigt kul och det var spännande att träffa alla nyfikna rollspelare. Scenariot var uppskattat och det finns risk att det kanske dyker upp på fler Cons under året...
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
En kort summering från mig som arrangör/spelledare så kan jag säga att jag hade det väldigt kul och det var spännande att träffa alla nyfikna rollspelare. Scenariot var uppskattat och det finns risk att det kanske dyker upp på fler Cons under året...
Superkul att höra! :D
 
Top