Nekromanti Terra one

NecTech

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
647
Location
Norpan
Tjenare.....

Roligt att vara först...

Nåväl....någon som vet hur det går med Terra One????

Mvh
NecTech-Nyfiken
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Det har inte utvecklats särskilt mycket på sistone. Det är för mycket annat som måste fixas...Calle skriver kanske lite på fritiden, men mer lär det inte vara...


/RipperDoc
 

NecTech

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
647
Location
Norpan
OK....

Men är det inte så att Terra One skulle komma ut någon gång under detta år??? Rätta mig om jag har fel....

Är det bara Calle som skriver till Terra One eller????

Mvh
NecTech
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag skulle tippa på att Terra one inte släpps i år... Ärligt talat så hoppas jag på det... Det verkade inte som de hade kommit så långt på det på gothcon... Vi vill inte ha något hastigt ihopslängt spel eller? ...

Dessuytom så verkar Calle inte ha bestämt sig om visdsa viktiga punkter... aliens tex...

eller är jag helt ute och cuyklar nu???

chrull - varför är inte jag grisodlare?
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
varför är inte jag grisodlare?

Därför att du registrerade dig bland de första, då fanns det ännu ingen titel för de som inte hunnit skriva 25 inlägg.

/Azagthoth
 

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
Häftigt! Inget "FÖÖÖÖRST!!!!!!!!!!!" inlägg här inte... Det är bra. Jag tycker vi ska satsa på att undvika såna inlägg, och... sånt... genom att starta vettiga diskussioner direkt som de "rensar" ut från forumen... arkiverar heter det visst...

Robban - lätt förvirrad, har inte druckit något kaffe idag...
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
arkiverar heter det visst...

Så småningom kommer ni upptäcka fler fördelar med det här systemet...

/Azagthoth
 
G

Guest

Guest
så jag får en titel när jag skrivit 25 inlägg? ... cool
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Fler O-N-E

Jodå, det är ju det som är meningen, så att säga...men, undrar vad deras kanske evenetuellt kommande skräckrollspel skall heta? 'Ohh NEj' kanske...

/RipperDoc
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
jo...

det funkade visst inte från skolans datorer... jag loggades ut såfort jag klickade nånstans...
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: Fler O-N-E

Bra fråga...med tanke på att namnen har bytt, genom att flytta bokstäverna åt sidan ett steg....dvs...skulle de göra det nästa gång så skulle vi vara tillbaka på Neo.

Riddaren
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: jag skrev det... [nt]

Det är ingen arkivering. Man ställer in hur många huvudinlägg som skall ses per sida, jag tror att standardvärdet på detta är 10. Sedan kommer admin-folket att stänga och slänga trådar som ingen behandlar längre.

/Azagthoth
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Utloggningsknas

Anledningen till detta är med största sannolikhet att skolan sitter bakom en elak proxy som stänger ute cookies eller något annat för forumet vital del. Detta går inte att göra så mycket åt, förutom att klaga hos de som administrerar internetuppkopplingen på skolan.

Tyvärr.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 
Top