Nekromanti Teori !

Ja, förutom den som är fösta hjälpen killen. Man kan ju knappast använda första hjälpen på sig själv, eller hur?./images/icons/smile.gif

"Det är ett litet tärningslag för spelaren, men en stor händelse för rollpersonen." - Björn

Visst så låter det mest logiskt. Så har vi resonerat iallfall.

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelar som F** !</font color=purple>
[color:white]// Johan K</font color=white>

Jo, det förståss. Det är ju en nackdel. Men då ser man tll att det är nån som kan lite i den färdigheten. Så den kan hjälpa till åxå.

Jag såg !

Jag håller inte med men gör det ändå. Jag är ganska erfaren men när vi bytte spel så struntade jag i att ta första hjälpen, etikett och annat som jag nu ser som jätteviktigt.

Man måste inse vikten av Första Hjälpen innan man tänker på den och sätter in den i nya RPn.

_öRn

Visst, vissa färdigheter, typ etikett, kan man ju skippa faktiskt. De är ju inte diekt livsnödvändiga.

Jag såg !

"Visst, vissa färdigheter, typ etikett, kan man ju skippa faktiskt. De är ju inte diekt livsnödvändiga."

Beror på kampanj och spelvärld. Sakna etikett i feodala Japan så är risken stor att rollpersonen tappar huvudet. Där skulle jag faktiskt vilja säga att Etikett är livsnödvändig.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Ok, det tänkte jag nog inte på. Japaner & kineser är ju lite mer stingsliga när det gäller sådana saker....

Jag såg !

Japp, det ska jag göra !!

I värsta fall så får man väll göra värsta gatloppet och slå sig ut.....

Jag såg !

Back