Nekromanti Tekken på gameboy

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,911
Re: Ägd [OT + smygreklam]

Ha, du har inte sett tegelstenen till min gamal CDTV. Den är enorm och har dessutom en stor trackball!
Asså, troberg, du fattar inte vad du ger dig in på. När jag säger enorm så menar jag enorm . Jag menar inte stor eller jättestor. Jag menar enorm . Enorm som i trettiofem gånger tjugo centimeter. Jag snackar benstöd till fjärrkontrollen!

Vulf - enorm
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Re: Ägd [OT + smygreklam]

Asså, troberg, du fattar inte vad du ger dig in på. När jag säger enorm så menar jag enorm . Jag menar inte stor eller jättestor. Jag menar enorm . Enorm som i trettiofem gånger tjugo centimeter. Jag snackar benstöd till fjärrkontrollen!

Det låter som min första mobiltelefon... :gremsmile:
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Re: Ägd [OT + smygreklam]

Asså, troberg, du fattar inte vad du ger dig in på. När jag säger enorm så menar jag enorm . Jag menar inte stor eller jättestor. Jag menar enorm . Enorm som i trettiofem gånger tjugo centimeter. Jag snackar benstöd till fjärrkontrollen!
Jag menar som en tegelsten med knappar och en trackball, och ungefär lika tung...

Fullt tillräcklig om man skulle bli påhoppad och behöver knocka några rånare...
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,911
I challenge you!

Det finns bara ett sätt att komma överrens om det här.

*tar av sig handsken och slår den i ansiktet på troberg*

Du och jag, på forumspicknicken. Vapen; fjärrkontroll!

/Vulf
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Re: I challenge you!

Du och jag, på forumspicknicken. Vapen; fjärrkontroll!
OK, om jag kommer (har råkat ut för oförutsedda saker som eventuellt kan störa) så tar jag med den! Be afraid, be very afraid!
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,911
Heihachi [ANT]

Nu har jag låst upp Heihachi! Tack för tipset.
 

Feliath

Swashbuckler
Joined
28 Nov 2000
Messages
1,905
Golden Sun Ager Dina Kakor

Golden Sun ar ett ytterligt bra val. Se bara till att du inte blir lurad att lacka ur av det timslanga introt, bara. (Jag skamtar inte ens!)

Det ar verkligen ett roligt spel, namligen, och laskigt vackert. Klart det snyggaste nagot GBA-spel presterat.

Ett alternativ ar forstas Zelda 3 i GBA-version, som ar lika kul som forr.

Sjalv funderar jag pa Phantasy Star-samlingen, for till skillnad fran alla andra alskade jag trean. Framforallt for att man spelade flera generationer av samma slakt. Wow, vad lackert det var.

Ah, forresten, nar jag anda haller pa kan jag utfarda en varning ocksa: Kop INTE, upprepar INTE Shining Soul. Jag forvantade mig ett Shining Force-spel till GBA och blev grymt besviken av att bara fa ett Diablohack med chibigubbar.


/Feliath - mycket noje
 
Top