Nekromanti Tecknarlottot

Per Folmer

Swordsman
Joined
13 May 2011
Messages
449
Location
Söder om Göteborg
Rymdhamster said:
Hehe, nästan så att du får införa andra och tredjepris =)
Andra pris kan ju vara en halvkroppsmålning utan bakgrund. Tredje pris ett porträtt. Bara ett förslag =)
Det var ett fint förslag, men det blir kanske lite mycket kostnad för mig då. Jag tänkte att ramen med glas fungerar bra som skydd under frakten med, istället för ett enkelt kuvert som gärna tycker om att smeta ut blyerts.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,716
Per Folmer said:
Rymdhamster said:
Andra pris kan ju vara en halvkroppsmålning
Det var ett fint förslag, men det blir kanske lite mycket kostnad för mig då. Jag tänkte att ramen med glas fungerar bra som skydd under frakten med, istället för ett enkelt kuvert som gärna tycker om att smeta ut blyerts.
Jag tycker du ska läsa vad Hamstern skriver och inte vad han menar! En halvkroppsmålning (eller en halv kroppsmålning) är ju ett svinbra pris! Vinnaren får stämma träff med dig på någon lagom offentlig plats till våren och få halva bålen målad. :gremlaugh:
 

Per Folmer

Swordsman
Joined
13 May 2011
Messages
449
Location
Söder om Göteborg
Haha,
de som är i närheten av Kungsbacka är
alltid välkomna att plinga på och fika lite,
men jag tror det är bäst vi behåller tröjor på.

DeBracy said:
Per Folmer said:
Rymdhamster said:
Andra pris kan ju vara en halvkroppsmålning
Det var ett fint förslag, men det blir kanske lite mycket kostnad för mig då. Jag tänkte att ramen med glas fungerar bra som skydd under frakten med, istället för ett enkelt kuvert som gärna tycker om att smeta ut blyerts.
Jag tycker du ska läsa vad Hamstern skriver och inte vad han menar! En halvkroppsmålning (eller en halv kroppsmålning) är ju ett svinbra pris! Vinnaren får stämma träff med dig på någon lagom offentlig plats till våren och få halva bålen målad. :gremlaugh:
 

Per Folmer

Swordsman
Joined
13 May 2011
Messages
449
Location
Söder om Göteborg
Priset går till Snorful!
Du är välkommen att höra av dig med en bildbeskrivning samt adress.

Jag är tacksam för intresset och är säker på att jag kommer göra något liknande igen.
Tack tack o trevlig helg!

/Per
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,535
Location
Rissne
Lu-kaazh said:
krank said:
Jag vill också ha en lott.

Får man välja att beskriva någon annans rollperson, ifall man t.ex. vill ge bort bilden i present?
Om du vinner kanske du får ta och beskriva Stephen Blake eftersom han är den enda hjälten vi inte har en bild på i >human kampanjen.

//Lukas var karaktärer aldrig odödligtsgjorts på bild.

Edit: Krank jag skämtar såklart
Nu när det är kört kan jag säga att det faktiskt var precis det jag hade tänkt. Men jag hade tänkt att det skulle vara en överraskning =)
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,608
Location
Huddinge
krank said:
Lu-kaazh said:
krank said:
Jag vill också ha en lott.

Får man välja att beskriva någon annans rollperson, ifall man t.ex. vill ge bort bilden i present?
Om du vinner kanske du får ta och beskriva Stephen Blake eftersom han är den enda hjälten vi inte har en bild på i >human kampanjen.

//Lukas var karaktärer aldrig odödligtsgjorts på bild.

Edit: Krank jag skämtar såklart
Nu när det är kört kan jag säga att det faktiskt var precis det jag hade tänkt. Men jag hade tänkt att det skulle vara en överraskning =)

Nu känner jag mig som en skitstövel för att jag skojade om att du borde göra det.

//Lukas som tänker gå och gömma sig under täcket tills han känner sig snäll igen
 
Top