Nekromanti Tecknarlottot

Per Folmer

Swordsman
Joined
13 May 2011
Messages
449
Location
Söder om Göteborg
Greetings!
---------------
För att delta ni bara posta ett inlägg att ni vill vara med. Vinnaren kommer tillkännages på fredag 1/2 efter kl 22.00 och ni kan därefter skicka mig ett antingen ett PM eller e-mail med vinnarens bildbeskrivning samt adress. Tack

Mitt ritbord börjar fyllas med skisser och kladd i samband
med arbetet med Fallna Gudar och nu när jag håller mig borta från datorn mer dessa dagar så ville jag göra det mesta av mina planer innan den digitala tidsåldern griper tag i mig igen.
Jag tänkte göra en utlottning av en karaktärs-teckning innan jul, men det är ibland lite hetsigt med olika projekt, men nu är det dags.

Priset på detta enkla lotteri är en teckning på er valfria rollspels-karaktär, baserad på er bildbeskrivning. Den kommer beklädas med en ram och skickas till valfri adress.

Jag kan tyvärr inte bolla idéer fram och
tillbaka utan kommer göra teckningen baserad på den beskrivning ni ger mig.
Jag ber vinnaren att försöka tänka på vad som är viktigt med just sin karaktär och vad som är mindre viktigt.
Bilden kommer tecknas i helkropp på ett halvgrovt skisspapper i A4-format.


Jag hoppas den korta tidsfrist ni får fungerar för er. Ni är välkomna att protestera, ett gott skratt förlänger livet.

/Per
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,369
PROTEST! Det är alldeles för kort tidsfrist!

(Jag vill vara med i lotteriet!)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,559
Location
Rissne
Jag vill också ha en lott.

Får man välja att beskriva någon annans rollperson, ifall man t.ex. vill ge bort bilden i present?
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,611
Location
Huddinge
krank said:
Jag vill också ha en lott.

Får man välja att beskriva någon annans rollperson, ifall man t.ex. vill ge bort bilden i present?
Om du vinner kanske du får ta och beskriva Stephen Blake eftersom han är den enda hjälten vi inte har en bild på i >human kampanjen.

//Lukas var karaktärer aldrig odödligtsgjorts på bild.

Edit: Krank jag skämtar såklart
 

Per Folmer

Swordsman
Joined
13 May 2011
Messages
449
Location
Söder om Göteborg
krank said:
Jag vill också ha en lott.

Får man välja att beskriva någon annans rollperson, ifall man t.ex. vill ge bort bilden i present?
Jadå, det tycker jag är OK.
Bara du ger bort det och inte säljer det, haha!
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
822
Location
Stockholm
Jag vill också ha en lott!

(i fall man måste lämna in sin beskrivning direkt, får jag dock diskvalificera mig själv. det kommer att dröja ca en månad tills jag har en rollperson igen)
 
Top