Nekromanti Tecknare...

Eriol

Veteran
Joined
20 Jun 2001
Messages
74
Location
Zinkgruvan, en byhåla i Närke
Tjoho! Har kommit en rejäl bit på vägen i mitt rollspel nu... men det har uppstått ett litet problem... Jag tycker om rollspelsböcker som är små fulla med bilder och vill gärna ha denna samling full med bilder oxå... problemet är att jag ritar ungefär lika bra som taxen Fancy åker skridskor... så jag undrar om någon kan hjälpa mig lite på traven.. antingen om någon här någonstans har lust att ta till pennan lite eller någon internet adress / person som man kan kontakta om man har detta problem...
 

Ghorgareth

Warrior
Joined
9 Jan 2002
Messages
223
Location
Småland
Leta runt på www.elfwood.com, där kanske du kan hitta någon som är duktig och kan sina grejer. Problemet där är i och för sig att hitta någon som kan något - det finns en gräslig massa tecknare upplagda - och sedan få kontakt med dem. Men det är i alla fall ett tips.
 

Eriol

Veteran
Joined
20 Jun 2001
Messages
74
Location
Zinkgruvan, en byhåla i Närke
Du skulle kunna ha rätt...

mmm.. bergting ska jag kika på omedelbart bums... Jaaa... har tittat länge på den underbara fantasy pic sidan elfwood.. och har frågat många personer... men få har svarat... neuter, jag ska ta en titt på din sida direkt... mm.. hellst mest för äran... men det skulle kunna gå att...
 

Toggrikk

Veteran
Joined
28 Dec 2000
Messages
106
Location
Uppsala
Re: Jag skulle tro...

Tja det värkar väll inte så svårt att dela med sig sådär en 20-30% av inteckterna skulle jag tro...

Hihi...
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: Du skulle kunna ha rätt...

Tänk på att många tecknare på Elfwood (trots att hemsidan är svensk) bor i staterna eller så och har en annan dygnsrytm.

De flesta svarar och är positiva, men man måste acceptera ett nej också. Av de jag frågat (omkring 20-25 st) har 2 inte svarat, 1 svarade nej, resten positiva.

// Riddaren
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Dito

Även jag skulle behöva lite illustrationer till min sprillans nya hemsida om Rampnor, walium.spelaroll.net
Eventuella intresserade personer kan väl skicka ett meddelande. Tack på förhand.
 

Svalander

Warrior
Joined
11 Jan 2001
Messages
235
Location
göteborg
Jag vill ha - meeeeer...

Kikade på din Rampnor-sida och måste säga att jag inte förstår varför inte fler sådana sidor dyker upp. Det är ju genialt ur inspirationssynvinkel.

Har fortfarande inte lyckats gå igenom min gamla lägenhet med bilder som jag lovade Walium... Sorry.
 
Top