Nekromanti Tecknar och skriver

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Re: Bilder

Det såg bra ut. Riktigt bra ut faktiskt. Vill du hjälpa mig att illustrera är jag rädd att du inte kan få något mer än äran för det tyvärr...(Och ditt namn i rollspelet förstås)
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,880
Location
Barcelona
Re: Det där var ganska fräscht.......

Du får väl slå ihop påsar med nån schysst manusförfattare. Det är väldigt få serieskapare som gör hela jobbet själv, förutom de som jobbar med dagspresserier, förstås.
 

neuter

Swordsman
Joined
4 Dec 2000
Messages
451
Location
Valhalla
Re: Det där var ganska fräscht.......

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Du får väl slå ihop påsar med nån schysst manusförfattare.

<hr></blockquote>




Jo, hade tänkt på det.

Är det någon här på forumet som ar något att komma med?
 

Ghorgareth

Warrior
Joined
9 Jan 2002
Messages
223
Location
Småland
inte omöjligt

Om jag kan få kasta ett öga in i din värld, hur den fungerar och vad för typ av teckningar det skall vara så är det inte helt omöjligt att jag är intresserad. skicka gärna ett mail till ghorgareth@yahoo.com. Dessutom så kan jag nog skicka lite nyare bilder när jag har scannat in dem.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Re: inte omöjligt

Ja, det vore hemskt snällt ifall du ville hjälpa till men vi tar det med privata meddelande i så fall...
Har ingenting på datorn än nämligen...
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Jag ställer mig väl också i kö! /images/icons/smile.gif

Du får hemskt gärna göra bilder till mitt begynnande rollspel.
Här kommer en presentation av världen (i bifogad fil). Det finns mer att läsa, följ signaturen...
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
=)

Hehe, e man lite sent ute, kanske?=)

Nåja, ställer mej snällt i kö...

Jag skriver på 'Glöhymn', ett postapokalypiskt rollspel som (storymässigt) jag finner överlägset annat inom genren som jag har sett, inkl. böcker och dylikt...

Det verkar faktiskt bli rätt bra, hittills...

Det är väl bara rättvist att jag berättar att jag redan har en illustratör, men då mitt rollspel verkar bli myyyycket långt(200-300 sidor!!!), bahöver jag förmodligen en till.

Vad gäller skrivande kan jag behöva hjälp med feedback, idéer och vidareutvecklingar, men vem vet.
Senare kan jag behöva hjälp med kampanjskriverier å sån't...

Har inte så bråttom, speltestversion förväntas i mitten av mars...

Kan inte erbjuda så mycket ersättning, mestadels äran, ditt namn i regelbokens början, samt ett ex om det går i tryck (värde ca 150 spänn).

Hör av dej om du är intresserad eller inte...
Svarar gärna på frågor...

Gman@trust-me.com

/Mask
"To get people to listen, you just can't tap them on the shoulder anymore. You have to hit them in the head with a sledgehammer, then you'll know you have their strict attention"
 
Top