Nekromanti Tebax

Dizzy

Veteran
Joined
23 May 2000
Messages
162
Location
växjö
Hmm... Var ett bra tag sen jag var inne på forumet. Ska precis åka och hämta ett paket på posten med fyra fräscha eonböcker. Mums, en liten julklapp till mig själv :gremtongue:. Någon som har något att säga om t.ex riddaren, eller vandöda?
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
En kort overview

Riddaren är brilliant - helt enkelt. Ingenting förutom stridskonster fattas - och de finns ju redan i Krigarens Väg (för de lyckligt lottade som har den alltså
- I is one of them! Muahahaha! :gremgrin: Ja just ja... :gremblush:). Jag hade bara väntat mig en massa Riddarjox när jag köpte den, och ytterst lite om förläningar o dyl, men som vanligt bländades jag av Neogames' produkters fullkomlighet och slogs av både kompletta förläningsregler och kostnader för att uppföra diverse byggnadsverk och allt kul man kan tänka sig!

Vandöda & Nekromanti - jag har bara läst korta stycken främst om karaktärskapande och balsamering. Vår spelledare har dock plöjt den och skrattade ondskefullt för varje ny sida han slog upp (jag tyckte mig se nåt sinnessjukt i hans ögon...), och nämnde nåt om att rikta bönemattan mot Petter Nallo (författaren)...
 

Lontryuin

Veteran
Joined
3 May 2002
Messages
189
Location
Uppsala
Re: En kort overview

Så med andra ord ska jag köpa alla kopior av Nekromanti i Uppsala innan min bror hinner få tag på dem, så att jag blir den lycklige spelledaren och han den vettskrämde spelaren... Trevligt.
 
Top