God45 #PrayersForBahakan Joined 23 Oct 2012 Messages 22,195 Today at 06:09 #2 1: Ohhhhhh! Dark Sun inspirerat? 2: Jag är så avundsjuk att det inte var jag som kom på att bara döpa en tråd till ”Teaser”. Det är ju briljant.
1: Ohhhhhh! Dark Sun inspirerat? 2: Jag är så avundsjuk att det inte var jag som kom på att bara döpa en tråd till ”Teaser”. Det är ju briljant.
Caligo Megaton Games Joined 3 Aug 2010 Messages 2,276 Location Göteborg Today at 11:40 #3 God45 said: 1: Ohhhhhh! Dark Sun inspirerat? Click to expand... Hur såg du det? God45 said: 2: Jag är så avundsjuk att det inte var jag som kom på att bara döpa en tråd till ”Teaser”. Det är ju briljant. Click to expand... Vissa gör vad som helst för lite uppmärksamhet. Last edited: Today at 15:43
God45 said: 1: Ohhhhhh! Dark Sun inspirerat? Click to expand... Hur såg du det? God45 said: 2: Jag är så avundsjuk att det inte var jag som kom på att bara döpa en tråd till ”Teaser”. Det är ju briljant. Click to expand... Vissa gör vad som helst för lite uppmärksamhet.