JohanL
Champion
Det är bra att det alltid finns en Zorro som Bruce Wayne kan ha fått sina föräldrar mördade efter att ha sett!Zorro - Exclusive Trailer (2026) Jean Dujardin
Det är bra att det alltid finns en Zorro som Bruce Wayne kan ha fått sina föräldrar mördade efter att ha sett!Zorro - Exclusive Trailer (2026) Jean Dujardin
Fransk Zorro? Men jag välkomnar alltid swashbuckling-filmer. Den känns väldigt nära tvserien (den gamla, inte Amazons).Zorro - Exclusive Trailer (2026) Jean Dujardin
färgsättningen får mig att tänka på den här strippen:Werwulf
Kick-ass och Green Goblin i en Robert Eggers-film.
Jag var inte jätteimponerad av varken Northman eller Nosferatu, men denna ser ju ut att vara en återgång till den utmärkta Vvitch, så är försiktigt pepp.färgsättningen får mig att tänka på den här strippen:
![]()
EDIT: Men filmen känns väldigt inspirerande om man ska spela bland Warhammer Fantasy:s Brittonska bönder (o vissa av kejsardömets dito).
Mitt flöde gav mig den här trailern från 2013 som där både skämtet och kommentaren om inspiration också passar:färgsättningen får mig att tänka på den här strippen:
![]()
EDIT: Men filmen känns väldigt inspirerande om man ska spela bland Warhammer Fantasy:s Brittonska bönder (o vissa av kejsardömets dito).