Nekromanti Taskig SL

Belzambix

Warrior
Joined
26 May 2001
Messages
240
Location
Alingsås
Tycker att min Sl är taskig!! jag vill ju köpa några 100 kilo sprängdeg och spränga nått... men då säger han - Du hittar inget!
va fan... jag vill ju ha ju!! =)))
och sen vill man ju ha ett autohagel bössa... men då säger han... du kan köpa ett jakthagel össa om du vill!! =((
nästa gång jag är SL ska jag ta hämd!! =))
tänk på det Revan!!!! 2 fullastade bilar med finska fjälljägare kommer snart att dyka upp!!! =)))
hehe *hämd*

Belzambix (www.naug.50megs.com)
 

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
näe. lägg ner! sådär får man inte göra.. det är ganska självklart att du inte hittar 100kg sprängdeg! det säljs juh inte, nästan ingen använder det och dessutom spränger man väll som mest bara nått hekto åt gången!

hundra kilo sprängdeg får du helt enkelt blanda ihop själv. slå ett svårt (ob4t6) slag mot kemi.. lyckas du vet du hur man gör. om inte får du gå till bibblan och låna böcker.. hur mycket böcker beror på hur det gick med ditt slag..!

du kan inte bli putt bara för att du inte får massa orimmliga saker från din spelledare. han försöker bara skapa spelbalans! och vad fan ska du med 100kg sprängdeg?! okej, antagligen kommer du kläcka ur dig nått halvvettigt svar, men vi alla vet att bakom den fina fasaden av det vettiga svaret så ligger din hjärna och puttrar i en ond "höhö, nu ska jag ha kul"-lösning.. ingen normal människa skaffar 100kg sprängdeg bara för att det är tufft! i så fall max ETT HEKTO!!

du har fel! och du ska INTE ta ut hämd på din spelledare för att han gör så.. det är bara rakt igenom dåligt, nästan koboldistiskt, ja just det! KOBOLDISTISKT!!!

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]
 

Belzambix

Warrior
Joined
26 May 2001
Messages
240
Location
Alingsås
ehh... det var ett skämt alltså!!
och... det är jättebra att ha några 100 kilo!!! har ska man annars kunna undanröja alla bevis påatt man har varit där?? =))))

Belzambix (www.naug.50megs.com)
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Fan, jag tror faktiskt om man använder 100kg sprängdeg så blir polisinsats (eller annan instats) för att hitta en jäfligt mycket större!

/Seinet Wintermute - <A HREF="http://www.vrealities.com" target="_new">http://www.vrealities.com</A> <-- Leksaker!!!

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv! (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>

 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Taskig humor (syftar på mig själv)

Nu fan får jag ta och skärpa mig! /images/icons/smile.gif

PERSONANGREPP! Du snackade skit om dig själv!!! /images/icons/laugh.gif

/Seinet Wintermute - Är jävligt trött och har usel humor!

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv! (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina känngor.</font>

 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Det är nog du... [ot]

...och nästan alla andra (däribland jag) som tycker det... /images/icons/wink.gif

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

Magnus L

Hero
Joined
25 Dec 2000
Messages
1,042
Location
Göteborg
Jaha..lille pôjk :)

Har nu läst hela tråden och min åsikt om att jag gjorde rätt när jag inte gav dig allt på önskelistan har bara stärkts

100 kg sprängdeg
Autohagelgevär
Granatgevär
Handgranater
Saco M134 Minigun

Du fick tag i handgranaterna eller hur var det? :=)

Vår grupps hemsida:
http://naug.50megs.com
 

Scorpion

Veteran
Joined
26 Jul 2000
Messages
161
Location
Stockholm
din spelledare är inte taskig. snarare realistisk.
man köper inte 100 kilo sprängdeg bara sådär. det krävs jävligt goda kontaker med armén för att få tag på sån.
en automathagelbössa är inte heller nåt man går till en lodis och köper. det är tunga grejer.

MVH
 
Last edited by a moderator:

Scorpion

Veteran
Joined
26 Jul 2000
Messages
161
Location
Stockholm
bra gjort. det är rätt.

jag tycker du gjorde helt rätt.
mina spelare brukar som max få tag i ett kalashnikov gevär eller en pumphagelbössa.
jag vill inte ha "supervapen" i min rollspelsvärld!

jaag tycker du gjorde rätt. fortsätt så! /images/icons/smile.gif

MVH
 
Last edited by a moderator:

Belzambix

Warrior
Joined
26 May 2001
Messages
240
Location
Alingsås
Re: Jaha..lille pôjk :)

lilla gubben... jag fattade gott och väl att jag inte kunde få allt jag ville ha...

snart ska jag lägga in massor på hemsidan!!
kommer snart lägga om hela alltet (om jag får för dig revan)??
tror jag att jag har en fin ide till hur en ska se ut!

Axmir klan Ghor den kraftige (www.naug.50megs.com)
 
G

Guest

Guest
armen? vad lever du i för sjuk värld? du glömmer att staten inte har någon makt... sålunda har dom inga större vapenresurser... så du får gå till megaföretagen... jag menar tom ett megaföretag som sysslar med optik har en atomubåt...

Mvh h[-å]
 

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
men, hur ska de annars försvara sig mot dregget på gatan? bomba bort dom helt enkelt! =o)

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]
 

Belzambix

Warrior
Joined
26 May 2001
Messages
240
Location
Alingsås
eller kanske bara lära sog lite kemi!!!
tillverka skiten själv och sälja det till begagnade Solos som kan hjälpa en i sitt livsverk... förstöra världen =)))))
*skämt* (bäst att skriva att det var det för ni killar tar allt på förstort allvar)

Axmir klan Ghor den kraftige (www.naug.50megs.com)
 
Top