SÄLJES Talislanta 4th edition

togr

Veteran
Joined
27 Dec 2022
Messages
2
Hej efter min senaste flytt hittade jag denna i förrådet 😀 tänkte kanske nån som vill köpa har ingen koll på priser men jämförde lite på ebay så runt en 1500:- annons ligger ute på blocket, sök på talislanta vet inte om man får länka här.
 

koraq

Swordsman
Joined
1 Jan 2016
Messages
561
Location
Uppsala
Så försöker du pusha din annons på Blocket eller har du ett ex att sälja dessutom?
Priserna på eBay är inte alltid det som den svenska marknaden bär. Talislanta är inte ett jättestort spel, och rollspel över 1000 kr skulle i alla fall jag anse som lite saftigt. Inte så att det är ett dåligt spel, tvärtom. Att talislanta.com finns är ju kanske också värt att väga in.
 

togr

Veteran
Joined
27 Dec 2022
Messages
2
Jorå har ett ex redo att skickas som sagt ingen koll på priserna och finns knappt nått att jämföra med i handeln vad skulle ni säga är rimligt pris för denna bok
 

koraq

Swordsman
Joined
1 Jan 2016
Messages
561
Location
Uppsala
Kolla in vad rollspelsböcker brukar gå för på Tradera, eller kolla lite nypriser i en butik. Sedan är detta inget stort spel med en stor köpstark grupp som suktar efter det i sverige. Det kombinerat med att, som jag skrev, talislanta.com finns med spelet helt gratis så det kan nog vara svårt att få dess "riktiga" värde när man säljer det. Det finns på Noble Knight Games just nu för $125 men det är i utmärkt skick i ett land med en mycket större krets som kan tänkas vara fans. Med tänke på vad jag skrev först skulle jag gissa att max hälften går att sätta som pris i sverige. Men, på Blocket är min erfarenhet att folk ofta kontaktar en och försöker pruta. Där har du nog ditt marknadspris. Mångden kontakter och prutförsöken du fått är nog bästa vågen.
 
Top